“برولی” یک محافظ جهت دسترسی به تمام اطلاعات بیمه ای مورد نیاز

بیست و پنج استارت آپ نو ظهور فناورهای مالی در بریتانیای کبیر معرفی شد که سهم صنعت بیمه از کسب و کار های نوین به برولی ( Brolly) اختصاص دارد. /این سیستم اعلام می کند که آیا شخص به اندازه کافی تحت بیمه هست یا خیر؟ آیا بیش از حدِ نیاز بیمه پرداخت می کند یا خیر؟ آیا بیمه های موازی دارد و یا اصلاً بیمه ندارد؟ و آیا می تواند پوشش بیمه ای مورد نیاز خود را در بهترین قیمت تهیه کند؟

به گزارش ریسک نیوز،بیست و پنج استارت آپ نو ظهور فناورهای مالی در بریتانیای کبیر معرفی شد که سهم صنعت بیمه از کسب و کار های نوین به برولی ( Brolly) اختصاص دارد.

برولی چیست؟

برولی یک محافظ بیمه ای شخصی است که با قدرت گیری از سیستم هوش مصنوعی به صورت آنلاین روی موبایل  در دسترس است. این سیستم اعلام می کند که آیا شخص به اندازه کافی تحت بیمه هست یا خیر؟ آیا بیش از حدِ نیاز بیمه پرداخت می کند یا خیر؟ آیا بیمه های موازی دارد و یا اصلاً بیمه ندارد؟ و آیا می تواند پوشش بیمه ای مورد نیاز خود را در بهترین قیمت تهیه کند؟

در این سیستم،شخص فقط کافیست عضو شده و با یک کلیک می تواند پوشش بیمه ای مناسب را خریداری کند. علاوه بر این، این سیستم کمک می کند تا تمام سیاست های بیمه ای خود را در یک سیستم مدیریت کند و به طور مداوم به مدارک، قیمت ها و شماره تماس ها دسترسی داشته باشد. بنابراین تمام اطلاعات مورد نیازدر این زمینه کاملاً در دسترس و آن هم فقط در یک ابزار قرار دارد.

سهم صنعت بیمه از استارت آپ های فناوری های مالی ایالات متحده برای نسل هزاره

پیش این نیز رسانه ریسک نیوز سهم صنعت بیمه از استارت آپهای فناوری های مالی در ایالات متحده را منتشر کرد .

این اینفوگرافیک نشان می دهد ، صنعت بیمه پس از صنعت پرداخت و بازار موبایلی در استارت های آپهای ایالت متحده سهم دارد.

این اینفوگرافیک میزان و سهم استارت آپ های فناوری های مالی ایالات متحده را که نسل هزاره را نشان گرفته اند ، به تصویر می کشد.

 استارت آپهای فناوری های مالی عمدتا در شاخه های مدیریت دارایی ، سرمایه گذاری شخصی ،پس انداز و مدیریت مالی ،شرکتهای خریداری شده ،تامین مالی جمعی ، بیمه ،پرداخت و بانکداری موبایلی و وام وریسک اعتباری ایجاد می شوند.

این تصویر حکایت از آن دارد ، استارت های آپ های حوزه وام و ریسک اعتباری دارای بیشترین سهم بوده و بخش عظیمی از استارت آپها را به خود اختصاص داده اند.

همچنین مدیریت دارایی ، سرمایه گذاری شخصی و پس انداز و مدیریت مالی سهمی یکسان را از استارت آپها برای نسل هزاره به خود اختصاص داده اند.

این اینفوگرافیک  همچنین نشان می دهد ، صنعت بیمه پس از صنعت پرداخت و بازار موبایلی در استارت های آپهای ایالت متحده سهم دارد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟