چالش های مدیریتی تمام نشدنی در بیمه آرمان

محمودزاده که دیروز با حضور در نشست خبری به عنوان مدیر عامل پیشنهادی معرفی شد ، به دلایلی از برعهده گرفتن مدیریت شرکت منصرف شده و شرکت را ترک کرده است.

به گزارش ریسک نیوز،بیمه آرمان طی روزهای اخیر پس از اخبار فیش های حقوقی و استعفای رییس کل سابق و آمدن همتی رکورددار اخبار بیمه بوده است و هر روز یک خبر ضدو نقیض از این شرکت بیمه ای به گوش می رسد.

پس از خبر رفتن مدیر عامل و برخی کارکنان شرکت ، روز گذشته امیر حسنخانی در حالی خواسته سهامداران را علت تغییر مدیریتی بر خواند که به نظر می رسید ،این نشست خبری حسن ختام اختلافات پیش امده و حرکت بیمه آرمان در مسیر جدید و با ثبات مدیریتی باشد (http://risknews.ir/news/87954/ ) ؛ اما امروز اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه محمودزاده که دیروز با حضور در نشست خبری به عنوان مدیر عامل پیشنهادی معرفی شد ، به دلایلی از برعهده گرفتن مدیریت شرکت منصرف شده و شرکت را ترک کرده است.

گفته می شود ،در روزهای اخیر برخی پست های مدیریتی این شرکت خالی مانده است و هنوز تائیدیه بیمه مرکزی در خصوص احراز صلاحیت کاندیدای مدیریت صادر نشده است ، اما بنابر شنیده های تائید نشده ظاهرا حکم انتصاب برای افراد نزدیک و منصوب به یکی از سهام داران فعال و توسط خود وی صادر شده که این موجبات اختلاف نظر را با مدیر پیشنهادی پدید آورده است .

البته گفته شده احتمال دارد رایزنی هایی برای رفع این اختلاف نظرها صورت گیرد.

همانطور که پیش ازین نیز ریسک نیوز طی گزارشی به ان اشاره کرد، به نظر می رسد بحران مدیریتی ، ترکیب نا مناسب سهامداری و عدم پیاده سازی حاکمیت شرکتی از چالش های پیش روی رییس کل جدید باشد که بدون شک این چالش ها ریسک مدیریتی در شرکتهای بیمه را افزایش داده است.(http://risknews.ir/news/87895/)

 

 

 

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟