معروف ترین گروه موسیقی راک از بزرگترین بیمه گر اتکایی جهان شکایت می کند

گروه «فو فایترز» (Foo Fighters) یکی از معروف ترین گروه های راک جهان اعلام کرده است که علیه “لویدز لندن” بزرگترین بیمه گر اتکایی جهان و چند شرکت بیمه دیگر شکایت می کند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از صنعت بیمه، لایو اینشورنس نوشت: این برند معروف جهانی اکنون به دنبال آن است تا علیه لویدز لندن و دیگر شرکت های بیمه اقامه دعوی کند چرا که معتقد است این شرکت ها غرامت کامل لغو کنسرت هایشان را نداده اند.

در این گزارش آمده است، یکی از شرکت های که فو فایترز قصد دارد از آن شکایت کند، در "لس آنجلس" سابقه فعالیت 328 ساله دارد. این شکایت همچنین پای "رابسون تیلور" یکی از کارگزاران بیمه که مسئول خرید بیمه نامه ها بوده است را نیز به میان می کشد.

فو فایترز بر این باور است که لویدز لندن طبق بیمه نامه خریداری شده در سال 2015 میلادی عمل نکرده است و همچنان باید مبالغی را جهت غرامت به این گروه پرداخت کند. این گروه می گوید، طبق این بیمه نامه، لویدز لندن مسئول پرداخت غرامت های مربوط به لغو کنسرت های جهانی فو فایترز است.

فو فایترز از گروه های بسیار موفق سبک راک است که کار خود را از سال 1994 در سیانل آغاز کرد. فو فایترز یکی از گروه هایی است که از دل گروه "نیروانا" و پس از مرگ "کرت کوبین" شکل گرفت. "دیو گرول" که سابقاً در امر گروه نیروانا بود پس از مرگ کرت کوبین و از هم پاشیدن نیروانا، نوازنده های مختلف را دور هم جمع کرد و گروه فو فایترز را پایه گذاری کرد. این گروه در هر دو کشور بریتانیا و آمریکا به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد.

در این گزارش آمده است که این کنسرت ها به دلیل شکستن ساق پای دیوید گرول، رهبر این گروه لغو شده است. این حادثه برای رهبر این گروه در ژوئن سال 2015 در سوئد روی داد و به دنبال آن هفت کنسرت فو فایترز کنسل شد. اما پس از مدتی با حضور گرول بر روی نیکمت، این گروه به کار خود ادامه داد.

اکنون فو فایترز می گوید، بیمه گران تحت قرارداد با او، پس از پرداخت غرامت لغو چهار کنسرت شروع به پیدا کردن دلیلی برای عدم پرداخت باقی خسارت ها شدند. این در حالی است که در این شکایت نامه تاکید شده که فو فایترز به دریافت حداقل خسارت ها راضی است و می خواهد به فعالیت خودش ادامه دهد. در چنین شرایطی، لویدز لندن و دیگر بیمه گران ده ها میلیون دلار کمتر خسارت پرداخت می کنند.

این گروه اول بار با آهنگ "آچار میمونی" در یوتیوب آمریکا و صحنه موسیقی راک مطرح شد. همین آهنگ اولین جایزه "گرمی" گروه را برایشان به ارمغان آورد. آهنگ "آموزش پرواز" در یوتیوب سال ۲۰۰۶ نیز سومین جایزه گرمی را نصیب این گروه آمریکایی کرد.

تمام آلبوم های فو فایترز به جز یک آلبوم توانست هم در چارت موسیقی بریتانیا و هم در بیلبورد امریکا در فهرست 10 آهنگ برتر، برترین البوم های جهان قرار گیرد؛ همچنین این گروه دارنده 11 جایزه گرمی هستند که از این حیث یک رکورد کم نظیر در موسیقی محسوب می شود.
طبق گزارش های منتشر شده، "لویدز لندن" یک شرکت بریتانیای است که در زمینه بیمه و بیمه اتکایی فعالیت می ‌کند. این شرکت در سال گذشته میلادی 2.1 میلیارد دلار سود داشته است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟