سامانه آموزش برخط بیمه های زندگی بیمه ایران رونمایی شد

به‌منظور تسهیل و ارتقای کیفی سطح علمی نمایندگان مشمول آیین نامه ۹۶ و همچنین نمایندگان کل فروش بیمه های زندگی، مرکز آموزش علمی کاربردی #بیمه_ایران با همکاری مدیریت بیمه های اشخاص،آموزش و پژوهش، مجتمع تخصصی بیمه های زندگی و مدیریت فناوری اطلاعات، اولین سامانه آموزش برخط بیمه های زندگی را با ظرفیت ارائه خدمات آموزشی به همه شرکت های بیمه رونمایی و افتتاح کرد.

به گزارش ریسک نیوز، در این مراسم معاون فنی بیمه ایران افزود: ظهور و بروز این ویروس تغییر اساسی در نگرش صنعت بیمه نیز برای گذر از بیمه سنتی و ورود به اکوسیستم بیمه دیجیتالی فراهم نموده و قطعا مجموعه بیمه ایران با نگرش مثبت و درک تعییرات محیطی کسب و کار، تهدیدات را به فرصت تبدیل خواهند نمود.

محمد زاهدنیا با بیان اینکه خوشبختانه با راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی ایران من (my.iraninsurance.ir) بیمه ایران از طریق شبکه فروش خود، استارتاپ‌ها و فروشندگان الکترونیکی بیمه را فعال می نماید، تصریح کرد: استقبال روزافزون جامعه بیمه گذاران از طرح های فروش الکترونیکی بسیار امیدوارکننده و این موفقیت حاصل مشارکت شبکه فروش متبوع است.

معاون فنی بیمه ایران پروژه های آموزش الکترونیکی، بازاریابی دیجیتال و فروش الکترونیکی را مکمل یکدیگر دانست و از تشکیل کارگروه عملیاتی این پروژه ها با راهبری حوزه معاونت فنی خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

22  −  19  =