مدیرعامل بیمه معلم دستور ویژه صادر کرد

محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم طی دستوری ویژه به تیم های کارشناسی بیمه معلم جهت استقرار در مناطق سیل زده دستور داد تا پرونده های خسارت سریعا تکمیل و مراحل پرداخت خسارت را به سرعت انجام شود.

به گزارش ریسک نیوز، بیمه معلم از جمله شرکت هایی است که از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق سیل زده حضور داشت و اقدامات اولیه برای کمک رسانی و شناسایی خسارت سیل زدگان انجام شد.

مدیر شعبه استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه شهرستانهای مختلف از جمله : فنوج، نیک شهر ، بنت و کنارک و چابهار مورد بازدید قرار گرفت ، تاکید کرد: اکیپ بیمه معلم از همان روز وقوع سیل که در سطح کشور سکوت خبری حکمفرما بود در محلهای سیل زده مستقر گردید تا بیمه گذاران خسارت دیده را شناسایی کند و در حال حاضر پرونده های خسارت در حال تکمیل است  .

حسینعلی گنجعلی در خصوص پیش بینی میزان خسارت بیمه معلم در این واقعه گفت: خسارت‌ها طبقه بندی شده اند ، از جمله : خسارت در نم زدگی سقف و تجهیزات مدارس/ منازل مسکونی فرهنگیان و مردم استان / و موارد دیگر…

این مقام مسئول در شعبه سیستان و بلوچستان بیمه معلم تصریح کرد: به دلیل پایین نیامدن آب ناشی از سیل ارزیابی خسارت به روزهای آینده موکول می شود.

روابط عمومی بیمه معلم

// این خبر تکمیل می شود //

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  5  =  8