پرداخت‌های غیرمتعارف به مدیرعامل جدید بانک رفاه تکذیب شد

یک مقام مسئول گفت: آنچه به عنوان حقوق و مزایای مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک رفاه کارگران در نظر گرفته شده پایین‌تر از بخشنامه ابلاغی از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از ایلنا، در پی طرح مواردی در خصوص حقوق و مزایای مدیر عامل جدید و اعضای هیئت مدیره بانک رفاه کارگران مبنی بر اینکه پرداخت حقوق‌های بالا همچنان در این بانک ادامه دارد، یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایلنا گفت: پس از تغییرات انجام شده که کمتر از یک ماه از زمان آن می گذرد، نه تنها هنوز هیچ حقوق و مزایایی به مدیر عامل جدید بانک رفاه کارگران و اعضای هیئت مدیره پرداخت نشده بلکه آنچه به عنوان حقوق و مزایای مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک در نظر گرفته شده پایین‌تر از بخشنامه ابلاغی از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش شده  پرداخت حقوق و مزایا به مدیران ارشد مجموعه‌های اقتصادی تحت پوشش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با دقت و وسواس در چارچوب تعیین شده باشد.

گفتنی است، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف در بانک رفاه همچنان ادامه دارد که این موضوع از سوی مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قویا تکذیب شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  ×  1  =