۹۰ کارگزار دو شغله تذکر گرفتند

از سوی بیمه مرکزی

کارگزاران بیمه ای که در سایر فعالیت های غیر بیمه ای به صورت همزمان اشتغال داشته اند، شناسایی شدند. /مشخصات بالغ بر ۹۰ کارگزار رسمی بیمه حقیقی و مدیرعامل شرکت های کارگزاری بیمه برای تعیین تکلیف وضعیت نهایی احصاء و تذکرات لازم به آنها داده شده است.

به گزارش ریسک نیوز از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، در اجرای طرح ساماندهی و پالایش جامعه کارگزاران رسمی بیمه از طریق سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه (سنهاب) و همچنین اعمال سیاست های نظارتی، اطلاعات و مشخصات کارگزاران رسمی بیمه که به مشاغل دیگر اشتغال داشته اند، شناسایی شدند.
بر این اساس، مشخصات بالغ بر ۹۰ کارگزار رسمی بیمه حقیقی و مدیرعامل شرکت های کارگزاری بیمه برای تعیین تکلیف وضعیت نهایی احصاء و تذکرات لازم به آنها داده شده است تا نسبت به اصلاح وضعیت و تطبیق فعالیت خود با قوانین و مقررات جاری اقدام نمایند.

شایان ذکر است ، بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه و سایر مقررات موجود ، کارگزاران رسمی بیمه – بجز سمت های آموزشی در موسسات آموزش عالی – مجاز به فعالیت در هیچ شغل دیگری نبوده و باید انحصاراً به ارائه خدمات بیمه ای در چارچوب مفاد آیین نامه کارگزاری رسمی بیمه بپردازند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  2  =