دستگیری عاملان اغفال یک دختر پیش از خروج از کشور

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو جوان که یک دختر ۳۰ ساله را اغفال کرده بودند و قصد انتقال وی به خارج از کشور را داشتند خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،پنجمین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست محمدرضا عدالت‌خواه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مستمر جلسات در این حوزه، گفت: جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی هر ماه به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و اعضای این شورا احساس مسؤولیت خاصی در این خصوص دارند و تاکنون تمامی مصوبات اجرا شده است.

 

محمدرضا عدالت‌خواه با بیان اینکه به دادستان‌ها در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه تاکید شده است با هر گونه تصرف و تغییر کاربری به‌صورت ویژه و خارج از نوبت به‌صورت قاطعانه برخورد کنند، یادآور شد: با متخلفان برخورد لازم انجام گرفته است.

 

به گفته رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، تمامی امکانات متخلفان از قبیل آب، برق و گاز قطع شده است و اعلام می‌شود برخورد قانونی در انتظار مسؤولانی است که در برخورد با این متخلفان سهل‌انگاری کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  +  5  =