جریمه ۴۰هزار تومانی برای عدم نصب لوگوی سرویس مدارس

سرهنگ داوود قاسمیان، رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: با توجه به خط کشی عابر پیاده و گذرگاه کنار مدارس، سرویس ها تحت هیچ شرایطی کنار مدارس به صورت پارک دوبله و کنار تابلوی توقف ممنوع، توقف نداشته باشند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از فارس: رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: اگر راننده ای تخلف کند و برچسب (لوگوی مدارس) تاکسیرانی و شهرداری را نداشته باشد،٤٠ هزارتومان جریمه خواهد شد و در صورت تکرار تخلف با آنها برخورد شدیدتری صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور سرهنگ داوود قاسمیان، رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: با توجه به خط کشی عابر پیاده و گذرگاه کنار مدارس، سرویس ها تحت هیچ شرایطی کنار مدارس به صورت پارک دوبله و کنار تابلوی توقف ممنوع، توقف نداشته باشند.

وی افزود: درباره تخلف نداشتن برچسب هم اگر راننده ای تخلف کند و برچسب(لوگوی مدارس) تاکسیرانی و شهرداری را نداشته باشد، ٤٠ هزارتومان جریمه خواهد شد و در صورت تکرار تخلف با آنها برخورد شدیدتری صورت می گیرد.

قاسمیان گفت: ما دوست داریم با همکاری و تعامل اولیا و مربیان و مدارس، خطرات برای دانش آموزان به حداقل برسد به همین جهت توصیه ما این است که مسئولان آموزش و پرورش و همچنین خانواده‌ها سعی کنند تا جای ممکن، از سرویس های زیر نظر شهرداری و راهداری برای جابه‌جایی دانش‌آموزان استفاده کنند.

رئیس پلیس ترافیک شهری افزود: عمر سرویس مدارس نباید بیشتر از ٥ سال باشد. همچنین داشتن بیمه بدنه، شخص ثالث و معاینه فنی برای رانندگان سرویس مدارس الزامی است و رانندگان نیز باید متاهل بوده و صحت، سلامت‌ جسمی و روانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: آرم مدارس، که از طریق شهرداری و تاکسیرانی تهیه می شود باید حتما روی شیشه خودرو نصب شده باشد و از حمل دانش آموز با خودروهای ظرفیت کمتر از ٤ نفر جدا خودداری شود.

قاسمیان گفت: طبق روال سال های گذشته در طرح زوج و فرد، سرویس ها می‌توانند یک ساعت ظهر و یک ساعت صبح نسبت به سرویس دهی اقدام کنند. همچنین راننده های سرویس ها در ساعات ارائه خدمات به مدارس، مجاز به ارائه خدمات خصوصی دیگر نیستند و در غیر این صورت با آنها برخورد می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

4  ×    =  16