قلع و قمع ۹۶ داعشی در ننگرهار افغانستان

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که ۹۶ عضو گروه تروریستی داعش در عملیات پاکسازی نیروهای افغان طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ننگرهار، کشته و تعدادی و هم زخمی شدند.

به گزارش ریسک نیوز،وزارت کشور افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این تعداد افراد داعش در عملیات پاکسازی نیروهای افغان در شهرستان اچین این استان کشته و زخمی شدند.

 

ژنرال «دولت وزیری» سخنگوی وزارت دفاع افغانستان روز گذشته (سه شنبه) نیز در نشست مطبوعاتی به خبرنگاران در کابل گفت که شهرستان های «اچین»، «پچیراگام»، «هسکه مینه» و برخی دیگر از مناطق ننگرهار از وجود تروریست های داعش که قصد ساختن مرکز بزرگ تروریستی در این مناطق را داشتند پاکسازی شده است.

 

وی افزود: نیروهای ارتش در ننگرهار حضور دارند و در صورتی که تروریست های داعش در برخی مناطق سربلند کنند، آنها را سرکوب و نابود خواهند کرد.

 

به گفته وزیری حملات هواپیماهای بدون سرنشین بر مواضع تروریست های داعش در ننگرهار ادامه دارد و گاهی مواضع و پایگاه های آنها را هدف قرار می دهد.

 

دولت افغانستان به شکست و نابودی گروه تروریستی داعش در استان های افغانستان از جمله استان ننگرهار در شرق این کشور و هم مرز با پاکستان خوشبین است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1