هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۰۸/۱۰

کاهش دما در شهرهای شمالی کشور

طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط استانهای کردستان کرمانشاه لرستان، زنجان، همدان مرکزی قزوین اردبیل، شمال استانهای ایلام و خوزستان، گیلان، مازندران البرز، تهران، گلستان، خراسان های شمالی و رضوی، سمنان، قم شمال چهارمحال و بختیاری و اصفهان بارش باران رعدوبرق و وزش باد شديد موقت در نقاط مرتفع و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری ریسک نیوز، چهارشنبه بارش در جنوب ایلام خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد اصفهان مرکزی قم استان خراسان رضوی و بصورت خفیف در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه در شمال شرق، شرق استانهای واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی نواحی مرکزی کشور، جنوب به برخی نقاط استانهای واقع در جنوب و شرق کشور و در شمال خلیج فارس و جمعه در شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش خواهیم داشت

شنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، گلستان و خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش بینی می شود امروز در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با گردوخاک پیش بینی می شود. طی دو روز آینده شمال خلیج فارس و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

50  −    =  46