پیش بینی قیمت طلا و سکه ۲۵ دی ۱۴۰۲ / قیمت سکه، مسیر نزولی را ادامه می‌دهد؟

قیمت طلا و سکه که از ابتدای معاملات روز یکشنبه افزایشی بود، از نیمه‌های روز کاهشی شد و قطعات بزرگ سکه، کانال عوض کردند. آیا این روند در روز دوشنبه نیز تکرار خواهد شد؟

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه از ابتدای معاملات روز یکشنبه، صعودی بود، به نحوی که قیمت سکه امامی به کانال 34 میلیون تومانی رسید و قیمت سکه بهار آزادی هم در سقف کانال 29 میلیون تومانی قرار گرفت.

قیمت نیم‌سکه نیز با افزایش ابتدای معاملات، در سقف کانال 18 میلیون تومانی قرار داشت. روز یکشنبه همچنین قیمت طلای 18 عیار هم رشد کرد و در کانال دو میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت.

تغییر روند بازار

با این حال، روند صعودی بازار از نیمه ظهر برگشت و قیمت سکه‌های بزرگ کانال عوض کرد. به این ترتیب قیمت سکه امامی در پایان معاملات روز یکشنبه به 31 میلیون و 280 هزار تومان رسید. حباب این سکه نیز با کاهش دو میلیونی، به 6 میلیون و 204 هزار تومان رسید.

قیمت سکه بهار آزادی هم در پایان معاملات روز یکشنبه، 28 میلیون و 695 هزار تومان شد و حباب این قطعه نیز با کاهش، به سه میلیون و 642 هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه هم روز یکشنبه به 18 میلیون و 290 هزار تومان رسید و حباب این سکه هم با کاهش در سطح پنج میلیون و 752 هزار تومان قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

31  +    =  36