پیش بینی سندیکای بیمه از آینده بیمه گرها

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران در مورد وضعیت شرکت‌های بیمه‌ای با نرخ جدید دیه پیش‌بینی کرد که پوشش‌های بیمه‌ای کاهش یابد و در صورت مراجعه‌نکردن مردم به شرکت‌های بیمه‌ای این شرکت‌ها با مشکل مالی مواجه ‌شوند.

به گزارش ریسک نیوز،غلامرضا تاجگردون، در مورد وضعیت شرکت‌های بیمه‌ای با نرخ جدید دیه که پیش از این مدیران شرکت‌های بیمه‌ای نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده بودند، عنوان کرد: افزایش نرخ دیه اثر خود را گذاشته و باید دید مردم چگونه به شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه می‌کنند. مردم هنوز در دوره نرخ‌های پوشش بیمه‌ای جدید مراجعه کامل نداشته‌اند.

وی ادامه داد: اگر مردم به شرکت‌های بیمه‌ای مراجعه و پوشش‌های بیمه‌ای خود را تمدید کنند، آن وقت شرکت‌های بیمه‌ای خسارت سنگینی نمی‌خورند، اما اگر مردم نیایند قطعا شرکت‌های بیمه‌ای در پرداخت خسارت مشکل خواهند داشت.

تاجگردون در مورد پیش‌بینی خود از وضعیت آینده شرکت‌های بیمه‌ای گفت: به نظر من در مراجعه مردم به شرکت‌های بیمه‌ای کاهش خواهیم داشت.

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران اضافه کرد: هرچند بیمه‌ای که پرتفوی بالاتری داشته باشد، شاید خطرپذیری کمتری شامل آن شود، اما از سوی دیگر نمی‌توان گفت که هر شرکت بیمه‌ای که پرتفوی بالایی دارد، خطری آن را تهدید نمی‌کند.

تاجگردون همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مقطع فعلی شرکت بیمه‌ای با مشکل مالی مواجه نیست؟ یادآور شد: در مقطع فعلی شرکت بیمه‌ای که مشکل مالی داشته باشد، نداریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

1  +  5  =