دیه ماه حرام ۱۲۶ میلیون تومان

معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی سهم ۲۵ درصدی دولت از حق بیمه شخص ثالث را بر اساس قانون، لازم الاجرا اعلام کرد و گفت: در اولین ماه حرام قرار داریم و چنان چه تصادف منجر به فوت فردی شود، دیه پرداختی مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از مهر، رحیم مصدق به مردم توصیه کرد که پیرو درخواست های قبلی بیمه مرکزی اگر فردی اقدام به افزایش سقف تعهدات بیمه نامه شخص ثالث نکرده باشد، در اسرع وقت اقدام کند.

وی با اشاره به اطلاع رسانی های صورت گرفته در این زمینه از طریق رسانه ها و غیره، عنوان کرد: اگر فردی سقف تعهدات سال گذشته به میزان 90 میلیون تومان را خریداری کرده باشد، هم اکنون مابه التفاوتی که برای این بیمه نامه و الحاقیه آن وجود دارد، قابل توجه است.

معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی ایران با تاکید بر این که دارندگان خودرو حتما باید به افزایش سقف بیمه نامه اقدام کنند تا مشکلی برای آن ها ایجاد نشود، عمل نکردن به این موضوع را خطرناک دانست.

این مقام مسوول در صنعت بیمه کشور در مورد امکان حذف 25 درصد از حق دولت در بیمه نام شخص ثالث ( 10 درصد سهم نیروی انتظامی، 10 درصد بهداشت و درمان و 5 درصد سهم صندوق خسارت های بدنی، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) اظهارداشت: تمام مواردی که شرکتهای بیمه از محل دریافت حق بیمه به مراجعی مانند وزارت بهداشت و درمان یا نیروی انتظامی می دهند، مستند به قانون است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟