گمانه‌زنی‌ها درباره رییس جدید ستاد هدفمندی یارانه‌ها

ستاد هدفمندی یارانه‌ها در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی روز گذشته با تغییر در مدیریت مواجه شد و کارشناسان بر این اعتقادند که با تعیین مسوول جدید این ستاد، احتمالا زمان اجرای فاز دوم و چگونگی آن نیز مشخص خواهد شد. درحالی که اکثرا تصور اجرای فاز دوم هدفمندی در خرداد ماه را داشتند، دولت نه تنها اجرای گام دوم در ماه جاری را گمانه‌زنی خواند بلکه رییس جمهوری روز گذشته با تغییر مسوولیت‌ها، به رییس ستاد هدفمندی یارانه‌ها پست دیگری را سپرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا، درحالی که مرادی ـ رییس ستاد هدفمندکردن یارانه‌ها ـ تجربه اجرای یک گام از هدفمندی را داشت، پس از 17 ماه با ریاست این ستاد خداحافظی کرد و مدیریت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری را برعهده گرفت.

روز گذشته احمدی‌نژاد تغییراتی را در حوزه مدیریت اعمال و با جابه‌جایی‌هایی، بهروز مرادی ـ‌رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها‌ـ را جایگزین ابراهیم عزیزی ـ‌معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری‌ـ، ابراهیم عزیزی را جایگزین لطف الله فروزنده ـ‌معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی‌ـ، لطف الله فروزنده را جایگزین محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری کرد. میرتاج الدینی نیز به‌عنوان معاون رئیس جمهوری در اجرای قانون اساسی منصوب شد.

گرچه این تغییرات فقط در حد جابه‌جایی بوده و از شان مدیریتی هیچ‌کدام از مدیران کاسته نشده است اما در این بین ستاد هدفمندی یارانه‌ها که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بدون مسوول باقی مانده است.

با توجه به اعمال تغییرات توسط رییس جمهوری، در مورد هویت کسی که بر مسند قبلی مرادی می‌نشیند گمانه‌زنی‌هایی مطرح است و شنیده‌ها از جایگزینی سید جلال‌الدین عارفیان ـ معاون ستاد هدفمندی یارانه‌هاـ حکایت دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  31  =  36