برای دریافت الحاقیه بیمه زودتر اقدام کنید

مدیر عامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران نرم افزاری را تهیه کرده‌ است که در همه جای کشور افراد می‌توانند الحاقیه بیمه را دریافت کنند و لازم نیست به دفتر اصلی که بیمه نامه گرفته‌اند مراجعه کنند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا،جواد سهامیان مقدم  اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در اولین ماه حرام امسال که دیه دو برابر خواهد بود ، کسانی که الحاقیه بیمه خود را دریافت نکرده‌اند هرچه زودتر اقدام کنند.

وی افزود: تقریبا اکثریت کسانی که بیمه نامه ایران دارند، الحاقیه خود را دریافت کرده‌اند، اما از آنجایی که در ماه رجب قرار داریم ، بقیه افراد نیز باید هر چه سریع‌تر الحاقیه را دریافت کنند .

وی با بیان این‌ که مبلغ الحاقیه بیمه برای خودروهایی مانند پراید و پژو حدود صد تا 120 هزار تومان بیشتر نیست گفت:‌این درحالی است که مابه التفاوت بیمه سال قبل و سال جدید برای پرداخت دیه یک نفر 36 میلیون است، بنابراین عاقلانه نیست که به خاطر مبلغ حدود 120 هزار تومان در گرفتن آن تعلل کنند.

وی تاکید کرد: وی به تخفیف 10 درصدی به بیمه شخص ثالث و بدنه اتومبیل مردم استان خوزستان اشاره کرد وگفت: به شکرانه فتح خرمشهر از سوم خرداد تا سوم تیر ماه مردم استان خوزستان از این تخفیف برخوردار خواهند بود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟