۶.۶ میلیون جوان آمریکایی تحت پوشش بیمه والدین در می آیند

بر اساس یافته های یک بررسی، در سال ۲۰۱۱، به علت قانون مراقبت های پزشکی آمریکا حدود ۶.۶ میلیون جوان زیر ۲۶ سال تحت پوشش بیمه والدین خود در آمدند. که بزرگترین افزایش پوشش خدمات درمانی در یک سال برای این گروه سنی می باشد.

به گزارش ریسک نیوز، سارا کالینز، معاون رییس جمهور در بیمه درمانی مقرون به صرفه در صندوق مشترک المنافع (سازمانی غیرانتفاعی مستقر در نیویورک که این بررسی را انجام داده و پشتیبان گسترش پوشش درمانی است) گفت: بخشی از قانون که به جوانان اجازه می دهد در طرح­های بیمه­ای والدین­شان باقی بمانند به افزایش پوشش در دوران سخت اقتصادی کمک کرده است.

در حالی که برای جوانان آمریکا یافتن کار در بازار کار و جذب پوشش بیمه سلامت مشکل تر شده است، منفعت برای جوانان یکی از محبوبترین قسمت های قانون خدمات درمانی امریکا در سال 2010 است. بر اساس آمار دولتی در ماه مه، نرخ بیکاری در افراد 16تا24 ساله 16.1 درصد بود که این تقریبا 2 برابر نرخ 8.2 درصدی بیکاری در کل جمعیت آمریکا می باشد.

کالینز عنوان کرد: "وضعیت اقتصادی یک عامل مطلق در هر دو مقوله ی تعداد زیاد بزرگسالان بدون پوشش خدمات درمانی و به احتمال زیاد افرادی که در آینده به پوشش والدین شان می پیوندند، است. با توجه به وضعیت بد بازار، قانون درمان در زمان واقعا خوبی برای جوانان وارد عمل شد."

پوشش افراد بزرگسال از اولین مفاد قانون مصوب بود. در نظر سنجی "بنیاد خانواده کایزر" 71 درصد آمریکایی ها این بند از قانون را مطلوب ارزیابی کردند. بر اساس نظرسنجی ماهانه  توسط کایزر، تمامیت قانون سلامت محبوبیت کمتری دارد، با نرخ موافقت 37 درصد و دید منفی 44 درصد از افراد مورد مطالعه در ماه می.

 

پشتیبانی جمهوری­خواهان

در برنامه ای که در سال 2010 بدون هیچ گونه رای جمهوری خواهان در کنگره تصویب شد، باراک اوباما تقریبا یک هزار میلیارد دلار را به پیاده سازی برنامه 10 ساله نظام سلامت اختصاص داده است. بخش هایی از قانون که پوشش بیمه را گسترش می داد توسط 26 ایالت تحت عنوان خلاف قانون اساسی به چالش کشیده شد. دیوان عالی کشور در ماه جاری قصد رد این اعتراضات را دارد، تصمیمی که ممکن است به بی اعتبار شدن قانون بیانجامد.

رییس یک انجمن حزبی متشکل از 21 قانونگذار جمهوریخواه با پیشینه پزشکی این هفته گفت: "بدون توجه به نتیجه، او سعی می کند پوشش بیمه را برای افراد جوان و افراد با سابقه پزشکی حفظ کند." سناتور "فیل جینجری" متخصص زنان از ایالت جورجیا که از رهبران مشترک گروه می باشد، می گوید: "ارائه پوشش به جوانان سیاست مفیدی است."

بر اساس محاسبات دولت حدود 2.5 میلیون جوان فاقد پوشش بیمه در سال 2011 به دلیل قانون سلامت دارای پوشش شده اند. آمار بنیاد مشترک المنافع افرادی که از طرح های بیمه ای دیگر به بیمه والدین شان منتقل شده اند را نیز در بر می گیرد.

 

افزایش حق بیمه

کتلین سبلیوس، وزیر درمان و خدمات انسانی و آرنی دانکن وزیر آموزش و پرورش بیان کردند که ریاست دانشکده ها و گروه های دانشجویی از آنها درخواست می کنند که به فارغ التحصیلان یادآوری کنند که می توانند به پوشش بیمه والدین شان بپیوندند.

دولت تخمین میزند که حق بیمه مورد نیاز کمتر از 1 درصد افزایش یافته است. جیم دمینت، سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی مخالف قانون سلامت، در یادداشتی در وبسایت کمیته مشترک اقتصادی گفت که این افزایش احتمالا به اندازه 3 درصد است، به گفته ی او اگر اقتصاد سالم بود به این بند نیازی نبود. وی افزود: در صورت داشتن کار ثابت و تمام وقت، آمریکایی های کمتری احتیاج به پوشش والدین خود می داشتند.

در ماه می کارفرمایان کمترین تعداد کارگران در سال را استخدام کردند که این واقعه بازار کار آمریکا را دچار لغزش کرد و باعث افزایش نرخ بیکاری گشت.

 

ترجمه:احسان یزدانی

منبع: بلومبرگ

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟