اولین توصیه بازنشستگان: هر چه زودتر پس انداز را آغاز کنید

نتایج بررسی بنکرز

واضح است که اگر بازنشستگان به جای افراد جوان بودند، پس انداز بیشتر و آغاز زودتر آن را جهت روزهای بازنشستگی خود در اولویت قرار می دادند.

به گزارش ریسک نیوز، در بررسی تازه ای که توسط "شرکت بیمه عمر و سلامتی بنکرز" (BANKERS) از 300 فرد بازنشسته با سن بین 55 تا 75 سال و درآمد خانوار سالانه بین 25 هزار الی 75 هزار دلار انجام گرفت، انواع سوالات با جواب دلخواه پرسیده شد. سوالاتی حول این موضوع که در سال های گذشته زندگی چه آموختید و بزرگترین توصیه به نسل جوان از سوی شما چیست؟

یکی از پرسش ها این بود که اولین و مهمترین توصیه که شما در مورد زندگی به جوان ها می دهید چیست؟ 39 درصد پاسخ دادند پس انداز برای آینده مهمترین نصیحت آنهاست، شاد بودن و به کمال زندگی رسیدن با فاصله ی دوری پاسخ های بعدی بودند. باقی پاسخ ها شامل این موارد بودند: برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی، یافتن شغلی که از انجامش لذت می برید، مسئولیت پذیری در زندگی و آموختن دانش.

در پاسخ به این سوال که بزرگترین مشاوره مالی که مایلید به بقیه انتقال دهید چیست، 93 درصد بیان کردند بسیار حائض اهمیت است که زودتر شروع به پس انداز کنید. همچنین بازنشستگان جوانتر ها را تشویق به این موارد می کنند: شرکت در برنامه های مربوط به دوران بازنشستگی در محل کار (84 درصد)؛ داشتن برنامه ریزی بیشتر (61 درصد)، احتیاط در سرمایه گذاری (39 درصد)، گرفتن مشاوره حرفه ای (37 درصد)، یک سوم (30 درصد) زندگی مقتصدانه و یک پنجم (22 درصد) نیز ادامه به کار تا حد توان را پیشنهاد دادند.

همچنین بازنشستگان تاکید کردند که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارند. در جواب این پرسش که دوست دارند پیش از بازنشستگی در چه مورد اطلاعات بیشتری داشتند، "نگهداری صحیح پول" بیشترین پاسخ بود. یک چهارم (25 درصد) به دنبال اطلاعاتی در مورد سرمایه گذاری و راهنمایی در باره نحوه به حداکثر رساندن بازده پس انداز بازنشستگی خود هستند. "حداکثر بازده از پس انداز با کمترین ریسک" و "سرمایه گذاری های بلند مدت" تمایلات معمول ابراز شده ی بازنشستگان با درآمد متوسط بودند.

دومین درخواست شایع عبارت بود از اطلاعات بیشتر درباره بیمه درمان و پس از آن قرارداد های سفر، مزایای تامین اجتماعی و سالمندی سالم قرار داشتند.

کریس کمپل، معاون بازاریابی و توسعه تجارت بنکرز-شرکت بیمه عمر و سلامت-  گفت: "با افزایش طول عمر و هزینه های روزافزون زندگی، برای نسل آینده چیزی با اهمیت تر از تفکر درباره چگونگی زندگی آسوده در دوران بازنشستگی نیست. این که آیا صرفه جویی می کنید یا مقتصد زندگی می کنید، سرمایه گذاری می کنید یا با مشاور مشورت می کنید، در هر حال اهمیت برنامه ریزی برای آینده نباید دست کم گرفته شود."

 

امروزه بسیاری از بازنشستگان در مواجه با مسائل مالی غافلگیر شده اند. وقتی پرسیده شد بزرگترین شوک مالی در مورد بازنشسته شدن چه بوده است، نداشتن درآمد کافی در صدر پاسخ ها قرار گرفت.

این نگاهی است به 5 مورد از مهمترین مشکلات مالی پیش بینی نشده توسط بازنشستگان:

  1. نداشتن پول کافی

"پول در حد انتظار باقی نمی ماند"

  1. تطبیق با درآمد کمتر

"توانایی زندگی با این درآمد پایین و همچنان خوشبخت بودن"

  1. هزیه بالای بهداشت و درمان

"هزینه های درمانی بسیار بالا است. از آن جمله پزشک، دارو و بیمارستان ها."

  1. افزایش قیمت ها

"در حالیکه قیمت ها افزایش می یابند، درآمد ثابت می ماند."

  1. عدم افزایش درآمد در آینده

"علم به این نکته که متکی به یک درآمد ثابت هستید، بدون توانایی افزایش یا گرفتن پاداش."

این قبیل غافلگیری ها باعث شده تا تصورات گذشته بازنشستگان نسبت به آنچه بنا بود سال های طلایی زندگی شان باشد، تغییر کند.

 

ترجمه: احسان یزدانی

منبع: insurancenewsnet.com

اجرای بررسی توسط: www.bankers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

5  +  1  =