بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته پس از چهار ماه متوقف شد

دبیر سندیکای بیمه‌گران از متوقف شدن خدمات بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته پس ازگذشت چهار ماه از شروع آن خبر داد و گفت: با توجه به تمایل بازنشستگان نسبت به استفاده از این خدمات باید تفاهمی با صندوق بازنشستگی صورت گیرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا غلامرضا تاجگردون با اشاره به روند تشکیل بیمه طلایی بازنشستگان گفت: فرهنگیان شاغل بیمه طلایی دارند، لذا آموزش و پرورش با همکاری بیمه ایران تلاش کرد تا چنین بیمه‌ای را برای بازنشستگان فرهنگی نیز عملیاتی کند.

وی افزود: قرار بود برای این کار یک سهم از هزینه بیمه را آموزش و پرورش سهمی را صندوق بازنشستگی و سهمی را فرد بازنشسته پرداخت کند که در همین قالب حدود دو الی سه ماه کار اجرایی شد، اما صندوق بازنشستگی سهم خود را پرداخت نکرد و عملا فشار به فرد بازنشسته برای پرداخت دو سهم وارد می شد که امکان‌پذیر نیست لذا کار متوقف شد.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بازنشسته تمایل به داشتن بیمه تکمیلی طلایی باشد، راهکارش آن است که صندوق این سهم را بپردازد اما به دلیل عدم پرداخت از سوی صندوق بازنشستگی آن ها از این خدمات خوب محروم هستند.

تاجگردون گفت: البته درحال حاضر وزارت آموزش و پرورش در حال مذاکره با صندوق بازنشستگی است تا این خدمات بیمه طلایی شامل بازنشستگان این وزارتخانه شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟