بیمه دی ۴ طرح جدید بیمه ای ارائه می دهد

معاون فنی شرکت بیمه دی گفت: طرح بیمه سفر ۱۴ روزه، طرح ارائه خدمات ویژه خودرو برای خانواده بزرگ تأمین اجتماعی، طرح جدید سرمایه گذاری و طرح طلایی بیمه درمان نیز از جمله بیمه های جدید این شرکت محسوب می شود.

به گزارش ریسک نیوز، سی و هفتمین شعبه شرکت بیمه دی درخوی با حضور مدیران ارشد شرکت ز جمله معاونت فنی و تنی چند از مسئولین و نمایندگی های شرکت بیمه دی در این شهرستان افتتاح شد.در آیین گشایش این شعبه، مسعود بادین ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده امام محمد باقر علیه السلام و با اشاره به تحت پوشش قراردادن بیش ازدو میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی در قالب بیمه تکمیلی (درمان) افزود: در راستای ارائه خدمات بیشتر به این قشر از جامعه، خودروهای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نیز از برخی تخفیفات برخوردار شده است.

این مقام مسئول در شرکت بیمه دی، درباره ارتقای رتبه بیمه دی در بین سایر بیمه ها خاطر نشان ساخت: سال قبل شرکت بیمه دی در بین 25 شرکت بیمه ای، در رده 14 قرار داشت که خوشبختانه با فعالیت چشمگیر کارکنان، در حال حاضر شرکت بیمه دی در رتبه دهم قرار دارد.
در ادامه این مراسم سرپرست منطقه مرزی شرکت بیمه دی نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این شعبه گفت: شعبه شهرستان خوی از جمله شعباتی بوده که مراحل کاری آن برای افتتاح از ماه ها قبل آغاز شده بود.

ناصر مطلب زاده افزود: درحال حاضر در استان آذربایجانغربی حدود 8 هزار نفر از بازنشستگان تأمین اجتماعی تحت پوشش بیمه تکمیلی (درمان) شرکت بیمه دی هستند که امید است شعبه این شرکت در شهرستان خوی با محوریت شمال استان بتواند روز به روز گام های ارزنده ای در این مسیر بردارد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟