۳۱ خرداد، مناقصه بیمه تکمیلی بازنشستگان

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ از برگزاری مناقصه عمومی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و وظیفه بگبران صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ ۳۱ خرداد خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز، افشین مقصودی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر سه میلیون نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ قرار دارند،به فارس اظهار داشت: بخشی از این افراد بازنشستگان و بخش دیگر نیز از کارمندان ادارات مختلف نیز هستند.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ طی سال‌های گذشته تلاش کرده است تا سطح خدمات خود را به بیمه‌شدگان افزایش دهد به طوری که در حال حاضر این شرکت قرار داد خود را با مراکز درمانی گسترش داده است.
مقصودی در ادامه از برگزاری مناقصه عمومی بیمه مازاد تکمیلی درمان بین شرکت‌های بیمه تکمیلی در تاریخ 31 خرداد خبر داد و گفت: این مناقصه با حضور بیش از 8 شرکت بیمه‌ایی برگزار خواهد شد که در همان روز نیز نتیجه مناقصه اعلام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بیمه‌آتیه‌سازان حافظ ادامه داد: شرکت‌هایی که در این مناقصه شرکت می‌کنند تماما دارای مجوز قانونی هستند ضمن اینکه یکی از شرایط شرکت در مناقضه اینست که شرکت بیمه‌ای در هر استان 2 شعبه درمانی داشته باشد.
وی اضافه کرد: شرکت آتیه‌سازان زیر مجموعه سازمان بیمه خدمات درمانی قرار دارد و این در حالی است که تمامی بازنشستگان کشوری دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی و در نهایت دارای کارت درمان بیمه‌ آتیه‌سازان حافظ هستند.
وی اظهار امیدواری کرد که هر شرکت بیمه‌ای در مناقصه برنده شد بتواند خدمات تکمیلی گسترده‌ای را به بیمه‌شدگان ارائه دهند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟