«ق.ح» خطاب به مدیرخراسانی: نگاه و صدایتان مهربان است؛ تقاضای رافت اسلامی دارم

در ادامه یازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران،‌ ذبیح‌زاده ـ نماینده دادستان تهرن ـ در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست مربوط به «ق.ح» را قرائت کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا نماینده مدعی‌العموم اظهار کرد: وی متهم است به معاونت در اختلاس به مبلغ یک میلیارد و 790 میلیون ریال توسط آقای «م».

 

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و قاضی مدیرخراسانی خطاب به وی گفت: آیا اتهام وارده را قبول دارید؟

 

متهم پاسخ داد: خیر.

 

قاضی مدیرخراسانی گفت:‌ از خود دفاع کنید.

 

«ق.ح» در دفاع از خود تصریح کرد: سال 84 توسط همسر دخترم متوجه شدم که در استانداری به نیرو احتیاج دارند و من وارد استانداری شدم و در شرکت تامین نیروی انسانی مشغول به کار شدم و بعد از مدتی مدیر اجرایی آن ستاد شدم. در آن ستاد وسایل اولیه را به نام معاون استانداری تهیه کردیم و آقای «م» معاون استاندار وقت چک دادند و این چک مهر شده و تایید شده بود. همچنین آقای «م» زمانی که چک را به من دادند، رسیدی از من دریافت نکردند. من نیز زمان وصول چک، رسیدی به آقای «م» ندادم.

 

 

این متهم ادامه داد: من علم و‌ آگاهی نداشتم که این چک‌ها را بگیرم یا نگیرم و بارها در اظهارات خود بیان کرده‌ام که این پول‌ها را دریافت کرده‌ام اما این مبالغ برای خود کارمندان هزینه می‌شد. برای مثال برای خرید آجیل‌های شب عید.

 

وی خطاب به قاضی گفت: با توجه به جلساتی که در دادگاه حضور داشتم در نگاه و صدای شما مهربانی خاصی وجود دارد. این آقایان ظاهر خوبی داشتند. هم‌اکنون نیز ظاهر خوبی دارند و من فکر نمی‌کردم در سال‌های پایان خدمتم با مشکل مواجه شوم. همچنین از شما تقاضا دارم رافت اسلامی را در مورد من به کار برید.

 

 

قاضی مدیرخراسانی خطاب به متهم گفت: آیا شما زیر نظر آقای «م» کار می‌کردید؟

 

متهم پاسخ داد: بله.

 

قاضی مدیرخراسانی افزود: آیا به یاد دارید چند فقره چک به بانک تحویل داده‌اید؟

 

متهم پاسخ داد: 14 فقره چک به بانک تحویل داده‌ام.

 

قاضی مدیرخراسانی اظهار کرد: به عنوان آخرین دفاع اگر اظهاراتی دارید بفرمایید.

 

متهم پاسخ داد: خیر.

 

قاضی افزود: لطفا لایحه‌تان را به دادگاه ارائه دهید.

 

ادامه دارد…

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟