آغاز جلسه عصر و اخذ آخرین دفاعیات «ع-خ»

در ادامه یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران در نوبت بعدازظهر، قاضی سیامک مدیرخراسانی از متهم «ع-خ» خواست تا در جایگاه قرار گیرد و اگر مطلبی در رابطه با آخرین دفاع از خود دارد بیان کند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا «ع-خ» نیز در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: در رابطه با 25 میلیون تومان پولی که به دفتر حراست پرداخت شده، به دستور شفاهی مدیرکل دفتر حراست بوده است. همچنین علی‌رغم 100درصد سهام شرکت سرمایه‌گذاری که مربوط به بیمه ایران است. ولی باید بگویم که قانون گفته که باید شرکت به شکل خصوصی اداره شود. در واقع شرکت غیردولتی و خصوصی بوده است.

 

این متهم ادامه داد: من نماینده حسینیه بودم و حسینیه مکانی برای ترویج اسلام است.

 

قاضی مدیرخراسان خطاب به متهم گفت: اگر مطلبی راجع به آخرین دفاع از خود دارید؟ بیان کنید که متهم پاسخ داد: وکیل من سفر رفته و فرد دیگری را به جای خود معرفی کرده ولی ایشان نیامده است. در رابطه با پول دفتر مرکزی، که مبالغ 25 و 30 میلیون تومان است، باید بیان کنم که من به عنوان واسطه بودم و پول در اختیار من نبوده است و پول را پرداخت کرده‌ام و رسید را گرفته‌ام و کسی که رسید داده باید پاسخگو باشد.

متهم ع-خ در پایان اظهارات خود گفت: من مبلغ 6 میلیون و 750 هزار تومان را به زیرمجموعه پرداخت کردم برای آنکه به آنها انگیزه کار بدهم و این پول در جای خود مصرف شده است.

ادامه دارد…

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟