تخفیف ۲۰درصدی بیمه بدنه خودرو ویژه “دانش آموز”

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران اعلام کرد

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران با اشاره به عدم استقبال دارندگان اتومبیل از بیمه بدنه خودرو اظهار داشت: تخفیف ۲۰درصدی بیمه بدنه خودرو ویژه مالکانی که فرزند دانش آموز دارند در بیمه ایران اجرا می شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس علی شعبانی در خصوص وضعیت بیمه‌های بدنه اظهار داشت: با وجود آمادگی کامل ما متأسفانه استقبال خوبی از این بیمه‌نامه نشده است.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه فرد راننده در صورت بروز حادثه در تصادف از محل بیمه‌نامه شخص ثالث خسارت را دریافت می‌کند، گفت: اما افراد به خسارتی که به وسیله نقلیشان وارد می‌شود، توجهی ندارند.

وی با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در ده سال اخیر افزود: 80 درصد وسایل نقلیه کشور استعداد صدور بیمه‌نامه بدنه اتومبیل را دارند.

شعبانی با بیان اینکه همه متقاضیان خرید بیمه‌نامه بدنه می‌توانند از تخفیف در خرید این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند، گفت: برای مثال  برای رانندگانی که فرزند دانش‌آموز دارند از تخفیف ویژه دانش‌آموزی تخفیف 20 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: همچنین تخفیف عدم خسارت که حق قانونی بیمه‌گذاران است نیز به طور سالانه برای افرادی که خسارت ندیده باشند، اعمال می‌شود.

وی با اشاره به وجود تخفیف گروهی برای گروه‌های متقاضی این بیمه‌نامه از دارندگان اتومبیل خواست برای خریدبیمه‌نامه بدنه مراجعه نمایند.

در بیمه‌نامه بدنه، اتومبیل بیمه‌شده در مقابل خطرات سرقت کلی و آتش‌سوزی، انفجار و تصادف تحت پوشش قرار گرفته و خسارات جزئی و کلی وارده به اتومبیل بیمه شده اعم از دستمزد تعمیرات و ارزش لوازم به قیمت روز حادثه پرداخت می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  1  =