۵ هزار ورزشکار آملی بیمه شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: ۵هزار ورزشکار آملی در سال‌ جاری بیمه شدند.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس هاشم جمشیدپناه صبح امروز در آیین افتتاح مرکز معاینات و هیئت پزشکی ورزشی آمل با اشاره به اینکه سلامت ورزشکاران بیش از مدال‌های رنگارنگ آنها دارای اهمیت است، اظهار داشت: بیشتر تلاش می‌کنیم در کنار مسائل قهرمانی به فکر سلامت بازیکنان نیز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در شروع سال جدید بسکتبالیست نوجوان آملی در یک حادثه دلخراش جان خود را از دست داد، تصریح کرد: با این اتفاق بر آن شدیم که پیشگیری در زمینه مراقبت‌های پزشکی از ورزشکاران را جدی‌تر بگیریم تا دوباره سلامت این ورزشکاران به خطر نیفتد.

این مسئول با اعلام اینکه با این مرکز یک هویت سلامتی برای ورزشکاران است، افزود: فردی که تمایل دارد مسیر ورزش قهرمانی را طی کند دیگر نباید نگران سلامتی خود باشد.

به گفته جمشیدپناه ورزشکاران در سنین مختلف با ورود به این مرکز می‌توانند سلامتی خود را تضمین کنند یا ما توانستیم امکاناتی برای آنها فراهم کنیم که سلامتی خود را حفظ کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه در این مرکز ورزشکاران در گروه‌های مختلف آموزش می‌بینند که چگونه سلامتی خود را دنبال کنند، یادآور شد: وضعیت سلامت ورزشکاران در این مرکز به دقت بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساری مرکز مجهز پزشکی ورزشی وجود دارد ابراز امیدواری کرد مرکز معاینات پزشکی آمل که برای دومین بار پس از مرکز استان در مازندران راه‌اندازی شده بتواند در خدمت جامعه ورزش باشد.

جمشیدپناه بر تجهیز این مکان پزشکی تاکید و آن را در راستای افزایش سلامت ورزشکاران مهم ارزیابی کرد.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 12 هزار ورزشکار آملی از بیمه ورزشی برخوردار شدند، اذعان داشت: در سه ماهه نخست امسال نیز 5 هزار نفر در پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند که قریب به نیمی از ورزشکاران و تعهدات سال گذشته را پوشش داده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟