بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته اجرا می‌شود

در صورت اجرای تعهدات سازمان بازنشستگی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در صورتی که سازمان بازنشستگی به تفاهمنامه خود در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته عمل کند این بیمه از فردا صبح نسبت به این قشر از جامعه اجرا می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس حسین داوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بازنشستگی متولی فرهنگیان بازنشسته است، اظهار کرد: اجرایی شدن بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به این سازمان بستگی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان بازنشستگی باید تکلیف فرهنگیان بازنشسته را در راستای اجرا یا عدم اجرای بیمه طلایی مشخص کند، اضافه کرد: در حال حاضر هیچ موردی در راستای اجرای این بیمه برای بازنشستگان فرهنگی از سوی سازمان بازنشستگی  اعلام نشده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های فرهنگیان بازنشسته در سطح کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد : در صورتی که سازمان بازنشستگی به تفاهمنامه خود در زمینه بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته عمل کند این بیمه از فردا صبح نسبت به این قشر از جامعه اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بازنشستگی باید آمادگی خود را برای اجرای بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته به آموزش و پرورش اعلام کند، ادامه داد: در سال گذشته این بیمه تنها به مدت چهار ماه نسبت به این افراد اجرا شده است و فرهنگیان بازنشسته همچنان منتظر عملیاتی شدن بیمه طلایی هستند.

داوری تاکید کرد: آموزش و پرورش تنها موظف به اجرای بیمه طلایی برای شاغلان فرهنگی است و این بیمه همچنان نسبت به این افراد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی باید نسبت به عملیاتی شدن خواسته‌ها و مطالبات فرهنگیان بازنشسته توجه کند، افزود: کاهش درصد بالایی از هزینه‌های درمانی این افراد با عملیاتی شدن بیمه طلایی نسبت به آنها و محقق می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

30  +    =  33