وکیل مدافع شهردار سابق باغستان: موکلم رشوه نگرفته

در ابتدای دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران، قاضی سیامک مدیرخراسانی از وکیل مدافع متهم «ش.خ»، شهردار وقت باغستان خواست تا در جایگاه قرار گیرد و به دفاع از موکل خود بپردازد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایسنا وکیل مدافع «ش.خ» در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه «موکل من بیش از هشت ماه است که در بازداشت موقت به سر می‌برد»، در دفاع از وی گفت: او بیش از سه ماه است که در انفرادی است و با صدور قرار، پرونده در مرحله دادسرا تشکیل و با قرار بازداشت موقت به دادگاه ارجاع شد که من از این موضوع گلایه دارم.

وی با بیان اینکه «بعدا لایحه دفاعی خود را تقدیم دادگاه خواهم کرد»، افزود: اتهام موکلم، دریافت رشوه به مبلغ 500 میلیون تومان از آقای «د.س» بیان شده است که این موضوع کذب محض است زیرا موکل من اصل دریافت وجه را قبول دارد ولی آن را رشوه نمی‌داند بلکه ایشان این پول را به عنوان حق مشاوره در پروژه مسکن از آقای «د.س» دریافت کرده است.

وی با قرائت بخش‌هایی از متن کیفرخواست در ادامه دفاعیات خود از موکلش گفت: هیچ مدرکی در خصوص اتهام موکلم نه به دادسرا و نه به دادگاه ارائه نشده است. موکل من جهت انجام امری در حوزه کاری از آقای «د.س» پولی را دریافت کرده که این موضوع در کیفرخواست به عنوان رشوه بیان شده است و کذب محض است.

 

او در پایان اظهار کرد: با توجه به دفاعیات موکلم و غیرمستند بودن کیفرخواست، خواستار رسیدگی به پرونده و برائت موکلم هستم و همچنین فک قرار موکلم را خواستارم.

 

قاضی مدیرخراسانی در پاسخ به اظهارات وکیل مدافع «ش.خ» که در صحبت‌های خود به رهنمودهای مقام معظم رهبری را اشاره کرده بود، گفت: از تذکر شما به عنوان وکیل متشکرم. قطعا همه ما رهنمودهای مقام معظم رهبری را در همه‌ موارد چراغ راه خود قرار خواهیم داد و شما مطمئن باشید قطعا رایی که دادگاه می‌دهد، متقن است.

 

ادامه دارد…

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟