معامله بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال سهم در فرابورس

در معاملات امروز یکشنبه فرابورس، ۷۰ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۱۴۸.۴ میلیارد ریال در چهار هزار و ۱۹۵ نوبت معامله شد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از ایرنا بیشترین حجم معاملات را در میان شرکت ها، حق تقدم بانک ایران زمین داشت که 39.5 میلیون حق تقدم آن به ارزش هر سهم 520 ریال معامله شد.

همچنین عمران توسعه شاهد کمترین حجم معاملات را با معامله 2 هزار سهم به خود اختصاص داد و در نهایت هر سهم آن به نرخ 2945 ریال رسید.

** حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشارکت نارنجستان با جابجایی 14 هزار و 30 برگه داشت.

حجم اوراق دیگر به ترتیب 9 هزار و 100 برگه مشارکت توسعه، یک هزار و 450 برگه اجاره ماهان، 10 هزار و 160 برگه مشارکت مسکن مهر، 2 هزار و 140 برگه اجاره ماهان2، 11 هزار و 280 برگه اجاره امید، 580 برگه اجاره مسکن، 2 هزار و 500 برگه اجاره سامان، 120 برگه اجاره جوپارو 520 برگه مشارکت نفت فصلی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال دست به دست شد.

** گشایش نماد معاملاتی

نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی مهر، به منظور تأمین مالی شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران، در نماد صمپنا 1 و همچنین آغاز معاملات ثانویه، امروز در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس و همچنین نماد معاملاتی اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن خرداد ماه سال 91 ، در بازار عادی با محدودیت دامنه نوسان 5 درصدی گشایش می یابد.

** بازگشایی نماد معاملاتی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان

نماد معاملاتی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان (تجار 1) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز معامله می شود.

** محدودیت دامنه نوسان قیمت نماد معاملاتی بیمه نوین

نماد معاملاتی شرکت بیمه نوین (نوین1)، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، امروز معامله می شود.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز 64 تا 66 هزار تومان مبادله شد.

** آغاز معاملات بیمه آرمان در فرابورس

امروز نماد معاملاتی شرکت 600 میلیارد ریالی بیمه آرمان در بازار پایه در حالی گشایش یافت که در ابتدا قیمت اولیه هر سهم آن، یک هزار و 200 ریال قیمت خورد و سرانجام 27.4 میلیون سهم این شرکت بیمه ای به نرخ میانگین هر سهم یک هزار و 253 ریال در سیستم معاملات ثبت شد.

با گشایش نماد بیمه آرمان معاملات این شرکت با سرمایه 600 میلیارد ریال در بازار پایه فرابورس آغاز شد.

بر اساس این گزارش در روز عرضه اولیه به روش گشایش نماد، نماد شرکت بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت گشایش می یابد و قیمت پایانی معاملات بر اساس میانگین موزون قیمت های معامله شده در همان روز تعیین می شود.

همچنین نماد معاملاتی شرکت بیمه آرمان، برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام که در روز چهارشنبه 14تیر برگزار می شود، در پایان معاملات فردا دوشنبه مورخ 12تیر متوقف می شود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟