نوآوری در بازار رقابتی بیمه ضروری است/ افزایش سرمایه به ۲۶۴ میلیارد تومان

مدیرعامل بیمه آرمان با تاکید بر لزوم نوآوری در بازار رقابتی کنونی بیمه گفت: با تصویب هیئت مدیره به زودی سرمایه شرکت به ۲۶۴ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس

اولین مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه آرمان صبح امروز با حضور 87 درصد سهامداران برگزار شد.

در این مراسم علی فتحعلی مدیرعامل بیمه آرمان به نمایندگی از هیئت مدیره در گزارشی با اشاره به هدف این شرکت برای قرار گرفتن در بین 3 شرکت اول بیمه‌ای کشور اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌های ما برای رسیدن به این هدف است.

وی با تاکید بر اینکه ورود شرکت‌های بیمه به بورس موجب شفاف‌تر شدن عملکرد مالی آنها می‌شود، ادامه داد: از 60 میلیارد تومان سرمایه این شرکت 39 میلیارد از طریق سهام‌داران حقوقی و مابقی از طریق فرابورس پذیره‌نویسی شد.

فتحعلی با اشاره به تاسیس 10 شعبه در 4 ماه گذشته تصریح کرد: تا پایان شهریورماه شعب بیمه آرمان در مابقی استان‌های کشور نیز افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل بیمه آرمان با تاکید بر لزوم نوآوری در بازار رقابتی کنونی بیمه گفت: باید موضوع بیمه در کشور با توجه به ظرفیت و منابع بسیار خوبی که در کشور وجود دارد فراگیر شود.

به گفته وی، بیمه‌های عمر با توجه به اهمیت آن عنوان یک ظرفیت بسیار مناسب در کشور برای افزایش پرتفوی صنعت بیمه قابل استفاده است.

فتحعلی در خصوص وضعیت سرمایه این شرکت گفت: در جلسه اخیر هیئت مدیره افزایش سرمایه شرکت از 60 میلیارد به 264میلیارد تومان به تصویب رسید و این اقدام در اولین مجمع فوق‌العاده شرکت انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاخیر در بازگشایی نماد بیمه آرمان به دلیل هماهنگی با سازمان بورس بود، گفت: پس از بازگشایی نماد در روز یکشنبه استقبال بسیار چشمگیری از سهام  شرکت شد.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته 25 درصد از آنچه به عنوان سود هر سهم سالیانه در نظر گرفته‌ایم محقق شد.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه با اشاره به اینکه سود سالیانه در نظر گرفته شده برای هر سهم 157 ریال است، گفت: امیدواریم که در پایان سال بیش از این مبلغ محقق شود.

در ادامه این برنامه با تصویب سهامداران، 5 درصد از سود ناخالص شرکت به عنوان پاداش اعضای اصلی هیئت مدیره تعیین و 50 ریال سود برای هر سهم(EPS) برای سال 90 در نظر گرفته شده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟