بانک “مهر اقتصاد” مجوز گرفت

معاون منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری مهر آذربایجان شرقی گفت: با تلاش های گسترده همکاران در موسسسه مالی و اعتباری مهر و همیاری و مشارکت جدی هموطنان عزیز، این موسسه موافقت شورای پول و اعتبار بانک مرکزی را برای تبدیل به بانک “اقتصاد مهر” اخذ نمود.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از، دکتر کمانگری که در نخستین همایش "شرکای ماندگار" در هتل شهریار تبریز سخن می گفت، اذعان داشت: رویکرد اصلی ما مشتری مداری و نگاه اصالت گرایانه و نه ابزاری به مشتری است.

وی ابراز داشت: پرداخت سود قطعی سپرده ها گامی بزرگ در جهت استقرار بانکداری اسلامی است که در این موسسه تحقق یافته و "مهر" را تبدیل به نگین بانکداری اسلامی نموده است.

معاون منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری مهر آذربایجان شرقی، افزود: حفظ و ارتقای ارزش مشتریان کلیدی، تقویت فرهنگ مشتری مداری در موسسه، قدردانی از مشتریان کلیدیف معرفی خدمات و محصولات موسسه، ایجاد زمینه و بستر های لازم برای استقرار باشگاه مشتریان کلیدی از جمله اهداف و ارمان های این موسسه است که در سری همایش های "شرکای مانگار" دنبال خواهد شد.

دکتر کمانگری چشم انداز بانک مهر اقتصاد در افق سال 1395 را بانکی پیشرو در ارائه خدمات و محصولات نوین بانکداری اسلامی در ایران و شناخته شده در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: رسالت این مجموعه، ارائه و توسعه خدمات متنوع و نوین بانکداری اسلامی در راستای رشد و بالندگی ایران اسلامی می باشد.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟