عدم تامین مالی بیمه طلائی فرهنگیان

معاون فنی بیمه ایران با اشاره به عدم تامین مالی بیمه طلایی بازنشستگان آموزش و پرورش از سوی این وزارتخانه اظهار داشت: طبق آمار موجود رضایت فرهنگیان شاغل از این خدمات بیش از ۹۰درصد است.

به گزارش ریسک نیوز، سیاوش سعیدیان ، در خصوص وضعیت بیمه طلایی بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش به فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه قراردادی در این زمینه با بیمه ایران منعقد نشده هیچ پوششی در این زمینه برای بازنشستگان وجود ندارد.

معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه مشکلی از سوی بیمه ایران در این خصوص وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه منابع مالی این طرح برای انعقاد قرارداد از سوی آموزش و پرورش تامین نشده بازنشستگان فاقد پوشش بیمه‌ طلائی هستند.

وی با بیان اینکه دو سال از اجرای طرح بیمه طلایی فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش می‌گذرد، تصریح کرد: در این مدت، تمام شاغلان آموزش و پرورش تحت پوشش خدمات بیمه طلایی  فرهنگیان قرار گرفته و خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.
سعیدیان اضافه کرد: استقبال بسیار خوبی از این طرح از سوی فرهنگیان صورت گرفته و برابر آماری که داریم رضایت آنها از خدمات بیمه ایران بیش از 90 درصد است.
به گفته معاون فنی بیمه ایران درخواست‌هایی برای گرفتن خدمات مشابه بیمه طلایی از سوی برخی نهادها و وزارتخانه‌ها به شرکت رسیده که در حال بررسی است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟