بزرگترین جمعیت بدون بیمه آمریکا همچنان زیربار بدهی های خدمات درمانی

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است سال گذشته برنامه اصلاحات خدمات درمانی به جمعیت جوان ۶.۶ میلیونی آمریکا کمک کرد بتوانند از بیمه خدمات درمانی والدین خود استفاده کنند. با این وجود هنوز مشکلاتی مربوط به صورتحسابهای پزشکی و بدهی های مربوط به آن همچنان باقی است.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز برنامه اصلاحات خدمات درمانی اوباما در 2010 میلادی  به جوانان آمریکایی ( که پیش از این بزرگترین جمعیت بدون بیمه این کشور را تشکیل می دادند) کمک کرد تا سن 26 سالگی از بیمه خدمات درمانی والدینشان استفاده کنند.

 شاید این قانون  محبوبترین و پرطرفدارترین  بخش قانون  خدمات قابل تهیه باشد. بخش بیمه خدمات درمانی آمریکا حدود 50 سال است که  بزرگترین بخش درآمد افراد را به خود اختصاص داده است و اصلاحات اوباما سعی در کاهش تاثیرات منفی این بیمه داشته است.

 نظر سنجی ها نشان می دهد  درباه حکم دادگاه عالی آمریکا درباره تصویب این قانون به عنوان بخشی از قانون اساسی در پایان ماه ژوئن به دو دسته تقسیم می شوند.

موسسه کامن ولث فاند یک سازمان غیر انتفاعی که مشکلات و مسائل  خدمات درمانی را تحلیل می کند  میان 1863 بزرگسال در بازه سنی 19 ا 25 نظر سنجی  انجام داده است. 47درصد پاسخگویان دربازه زمانی نوامبر 2010 تا 2011  به برنامه درمانی والدین خود پیوستند یا اینکه به استفاده از آن  ادامه دادند.

اکنون می توان با محاسبه ای ساده دریافت چه درصدی از جمعیت 13.7 میلیونی جوان آمریکا عضو این برنامه شده اند.

از جمعیت گفته شده 6.6 میلیون نفر نتوانسته بودند قبل از تصویب قانون از بیمه والدین خود استفاده کنند چون به طور تمام وقت در کالج ثبت نام نکرده بودند یا از آن فارق التحصیل شده بودند. اغلب برنامه های بیمه کنونی فقط به دانشجویان تمام وقت اجازه می دهد از بیمه والدینشان استفاده کنند.

نتایج این نظر سنجی با نمونه ای که سال گذشته انجام شده بود، مقایسه شد. پس از مقایسه مشخص شد 21.6 میلیون جوان  از بیمه خدمات درمانی خصوصی بهره می برند( خواه از طریق والدینشان ، خواه از طریق شغل یا با روشهای دیگر) که این میزان 2.5 میلیون نفر بیش از زمانی است که قانون هنوز اجرا نشده بود.

 اما در نظر سنجی موسسه کامن ولث نتایج دیگری هم به دست آمد، 36 درصد جمعیت جوان 19 تا 29 ساله (گروهی کمی وسیعتر از جوانان)  در پرداخت هزینه های درمانی  خود دچار مشکل هستند یا اینکه در حوزه خدمات درمانی  مقروض هستند.  میان گروههایی که بیمه نداشتند ،این میزان به 51 درصد نیز رسیده است.

سارا کولینز یکی از بنیانگذاران این تحقیق و نائب رییس  موسسه غیر انتفاعی کامن ولث  میگوید: برخی جوانان نیز به پوشش بیمه مادران دارند که البته بیمه گرانقیمتی است  اما  در برنامه بیمه جدید این نیز فراهم شده است.

همچنین درصد   مراجعه به دکتر  و استفاده از اتاق اروژانس بیمارستان میان جوانان حتی از افراد سالخورده و کودکان نیز بیشتر بود . البته دیگر شرایط پزشکی مانند ابتلا به ویروس اچ آی وی و یا  HPV در این گروه بالا بود.

 این تحقیق به طور آنلاین انجام شده است و میزان خطا در نمونه گیری آن حدود 3 درصد است.

 

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟