رشد ۶۱ درصد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات

بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار مختلف جامعه، مبلغ یک هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد که این رقم نمایانگر رشد ۶۱ درصدی نسبت به ماه قبل می‌باشد.

به گزارش ریسک نیوز، این بانک در راستای انجام تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ یک هزار و 824 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را به هموطنان پرداخت کرده است. براساس این گزارش حدود 15 هزار فقره تسهیلات در بخش قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، دو هزار و 512 فقره  وام اشتغالزایی، 1575 فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی و 9 هزار و پانصد فقره وام در بخش درمان، ودیعه مسکن و کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه آمادگی دارد تا در جهت افزایش اشتغال و درآمد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 50میلیون ریالی ویژه مشاغل خانگی و مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان پرداخت نماید و همچنین این بانک به منظور کمک به بیماران نیازمند تسهیلات ویژه درمان بیماران را با ارایه معرفی‌ نامه از بیمارستانها پرداخت خواهد نمود

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟