پذیره نویسی بانک خاورمیانه پایان یافت

خبرگزاری فارس: پذیره نویسی یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون و ۵۰۹ هزار سهم بانک خاورمیانه که از روز شنبه ۱۷تیر آغاز شده بود، پایان یافت.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، بانک خاورمیانه با سرمایه 4 هزار میلیارد ریالی علاوه بر سرمایه‌ای که از مؤسسان تهیه کرده است، هزار و 934 میلیارد و 509 میلیون ریال نیز از طریق پذیره‌نویسی تأمین کرد.

این پذیره نویسی از اوایل هفته شروع و امروز به پایان رسید، با اضافه شدن بانک خاورمیانه تعداد بانک‌های پذیره‌نویسی شده فرابورسی به 5 عدد رسید.

*ادامه رقابت برای خرید بلوک حق تقدم ایران زمین

در حالی ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابه جایی 283 میلیون اوراق بهادار، به 398 میلیارد ریال رسید که بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس حق تقدم بانک ایران زمین در اختیار دارد.

بیشترین حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی، اوراق اجاره سامان با جابجایی 60 هزار و 940 برگه به خود اختصاص داد.

ادامه رقابت برای خرید 195 میلیون سهم معادل بلوک 4.8 درصدی حق تقدم استفاده نشده بانک ایران زمین که امروز در فرابورس عرضه شد، به قیمت پایه هر سهم 450 ریال به صورت نقد، به دلیل رقابت در دقایق پایانی به فردا موکول شد.

توقف یک نماد و بازگشایی سه نماد

امروز نماد معاملاتی سرمایه‌گذاری توسعه شمال، برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع فوق العاده صاحبان سهام متوقف شد. همچنین نماد شرکتهای مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن، بیمه میهن، قند شیروان و قوچان و مهندسی صنعتی روان فن‌آور پس از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم بازگشایی شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز حدود تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز 61 تا 62 هزار تومان مبادله شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟