بیمه البرز به هر سهم ۳۱۰ ریال سود داد

نخستین شرکت بیمه ای بورسی کشور در مجمع عمومی عادی سالیانه خود، به ازای هر سهم ۳۱۰ ریال سود تقسیم کرد.

به گزارش ریسک نیوز،مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورسی بیمه البرز مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفندماه سال 90 با حضور اکثریت سهامداران و به ریاست محمد ابراهیم امین رییس هیات مدیره و مدیرعامل و نظارت خورسندیان و غدیری به عنوان نمایندگان دولت و گروه مالی ملت و منشی گری تقوایی عضو هیات مدیره این شرکت برپا شد و در نهایت تقسیم 310 ریال سود به ازای هر سهم مورد موافقت مجمع قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه البرز در سال گذشته به ازای هر سهم 401 ریال سود خالص پس از کسر مالیات به دست آورده است که با در نظر گرفتن اندوخته های قانونی و فنی، 310 ریال سود به ازای هر سهم به تصویب رسید.
این گزارش حاکی است، سود پیش بینی شده شرکت بیمه البرز برای سال مالی 90 معادل 356 ریال اعلام شده بود.
در عین حال در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه البرز، عملکرد هیات مدیره و صورت های مالی این شرکت مورد تایید سهامداران قرار گرفت سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی این شرکت اصل چهل و چهاری برای سال مالی 91 برگزیده شد.
شرکت بیمه البرز نخستین شرکت بیمه ای مشمول اصل 44 قانون اساسی است که از طریق بورس به بخش خصوصی واگذار شد. این شرکت در سال های اخیر همواره دارای پایین ترین نسبت خسارت در میان شرکت های بزرگ بیمه ای کشور بوده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟