کارت بیمه تکمیلی اهالی سینما صادر شد

دولت با هدف ساماندهی و تنظیم تعرفه‌های درمانی در بخش دولتی، تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی بخش دولتی در سالجاری را تصویب و ابلاغ کرد.

به گزارش ریسک نیوز،مهدی شجاعی به ایسنا، اظهار کرد: نزدیک به سه هزار کارت بیمه تکمیلی اهالی سینما که متقاضی بیمه تکمیلی بودند، صادر شده است.

شجاعی افزود: روز یکشنبه کارت بیمه تکمیلی چند تن از چهره‌های سینمایی کشور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس سازمان سینمایی کشور اعطا شد.
مدیر عامل صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران تصریح کرد: کلیه سینماگران کشور می‌توانند برای دریافت کارت بیمه تکمیلی خود از روز شنبه 31 تیر از ساعت 9 تا 17 با مراجعه به دفتر هیات ساماندهی صنوف سینمایی واقع در خیابان مطهری ،‌ خیابان مفتح شمالی، کوچه دوم پلاک 1 واحد 4 مراجعه کنند و کارت خود را تحویل بگیرند.

شجاعی تاکید کرد: روز گذشته ساختمان مرکزی صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
مدیر عامل صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران ادامه داد: تاکنون بیش از 15 هزار نفر در بیمه تکمیلی سال 91 ثبت نام کردند و کلیه بیمه شدگان مذکور با بهره‌مندی از یارانه صندوق تحت پوشش حمایت‌ها قرار گرفته‌اند.
وی بیان کرد: سال گذشته بالاترین رکورد صندوق حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران بیمه تامین اجتماعی را داشتیم که نزدیک به 10 هزار نفر از فعالان قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور نیز از طریق صندوق تحت حمایت قرار گرفتند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟