بیمه دی خسارت سیل زدگان را به صورت آنی پرداخت کرد

در پی وقوع سیل در برخی مناطق استان گلستان، مدیرعامل بیمه دی با سفر به این استان، خسارت سیل زدگان را به صورت آنی پرداخت کرد.

به گزارش ریسک نیوز، وقوع سیل در تاریخ 26 تیرماه باعث وارد شدن خسارات به برخی شهرهای استان گلستان از جمله شهر خان ببین شد. بر همین اساس دکتر فرامرز فتح نژاد، مدیرعامل بیمه دی به همراه مهندس کریمی، رئیس کل بیمه مرکزی و تنی چند از مدیران بیمه ای روز دوشنبه 2 مرداد به استان گلستان و شهر خان ببین سفر کرده و خسارت سیل زدگان از سوی بیمه دی و با حضور رئیس کل بیمه مرکزی اعطاء شد. در این سفر رئیس کل بیمه مرکزی از مدیرعامل بیمه دی به دلیل انعقاد قرارداد با شهرداری خان ببین و ارائه پوشش بیمه ای به ساکنین این شهر سیل زده تقدیر و تشکر کرد. مهندس کریمی همچنین از شهردارانی که هنوز اقدام به بیمه نمودن اماکن مسکونی و تجاری نکرده اند دعوت کرد هرچه سریعتر نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمایند.

روز گذشته همچنین در جلسه با دادبود، معاون استاندار گلستان، دکتر فتح نژاد به تبیین گزارش عملکرد بیمه دی دراستان گلستان درسا ل اخیر خصوصاً پرداخت خسارت به صورت آنی در محل حادثه پرداختند که موجب استقبال سایر شهرداران و مذاکره سایر شهرداران استان گلستان با مدیرعامل شرکت بیمه دی برای رسیدن به توافق جهت عقد قرارداد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟