بیمه آتیه ۴ هزار و ۸۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد قم

کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قم بمنظور تأمین آینده مددجویان تحت حمایت و خودکفایی آنها ۴ هزار و ۸۷۷ مددجوی تحت پوشش را بیمه تأمین اجتماعی کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از مهر مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قم از اجرائی شدن بیمه تأمین اجتماعی 4 هزار و 877 مددجوی تحت حمایت این مدیریت خبر داد.


 اکبر رشیدی در ادامه گفت: با عملیاتی شدن این طرح که از ابتدای مرداد ماه سال 1390 جهت زنان سرپرست خانوار و مجریان طرحهای خودکفایی و اشتغال در حال اجرا و پیگیری است و امیدواریم گام‌های مؤثری برای تأمین آتیه این افراد برداشته باشیم.

اردوی 971  نفری دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد قم

همزمان با برگزاری کلاسهای فرهنگی تربیتی در کانونهای ولایت قم 971 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد به اردوهای یک روزه اعزام شدند.

971 دانش آموز تحت حمایت این نهاد که در کانون‌های فرهنگی تربیتی ولایت اوقات فراغت خود را می‌گذرانند به اردوی بخش خلجستان قم که در نزدیکی شهرستان خوش آب و هوای تفرش قرار دارد اعزام شدند.

اعزام این دانش آموزان که همگی بیمه شده‌اند و هر روز به مدت یک هفته به منطقه تفریحی باغ نوح آباد قم انجام می‌شود با هدف سلامتی دانش آموزان و تأمین محیطی شاد و مفرّح برای آنهاست تا سال جدید تحصیلی را با انرژی بیشتری آغاز نمایند.

اعتماد بازاریان به کمیته امداد به علت خدمات شایسته مسئولان آن است

طی نشست صمیمی اکبر رشیدی مدیر کمیته امداد شهرستان قم با هیئت امناء بازار قم آقایان حاج محمد جهانی، حاج احمد جورابچی و حاج محمود متقیان ، رئیس این هیئت با پیشنهاد دیدارهای چهره به چهره مسئولان امداد با بازاریان گفت: این دیدارها و ارائه گزارش‌های خدمات خوب امداد باعث تنویر افکار عمومی و افزایش بیش از پیش اعتماد به امداد خواهد شد.

جهانی ضمن قدردانی از خدمات و فعالیتهای برجسته کمیته امداد در قم از قول بازاریان قم اذعان داشت: اعتماد بازاریان به کمیته امداد بعلت خدمات شایسته مسئولان آن است.

در این دیدار اکبر رشیدی مدیر کمیته امداد شهرستان قم گزارش کاملی از خدمات امداد برای اعضای هیئت امناء در نشست خصوصی با ایشان و برای بازاریان در مسجد بازار ارائه نمود.

اطعام یکهزار مددجوی تحت حمایت توسط یک نیکوکار قمی

همزمان با برگزاری سفره های آسمانی در سراسر کشور و در شب وفات حامی رسول خدا و نماد ایمان و تقوا حضرت خدیجه کبری (س) یک نیکوکار قمی یکهزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قم را اطعام و افطاری داد.

این فرد خیرخواه و نوعدوست، این اقدام خداپسندانه را در پنج مسجد قم برگزار کرد تا بدینوسیله علاوه بر فرهنگ سازی سنت حسنه اطعام و افطاری، حضور مردم را در مساجد پررنگ‌تر نماید.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟