تکلیف بیمه گذاران دی چه می شود؟

هفته گذشته بخش های مختلف سیما از جمله ۲۰:۳۰ و “سرزده” در گزارشاتی جداگانه از این بی توجهی بیمه دی انتقاد کنند.

به گزارش ریسک نیوز، شنیده ها حاکی است درگیری مدیرعامل دستاوردهای دی با مدیرعامل بیمه دی، باعث شده حتی کار به نیروی انتظامی کشیده شود.
 
بنا بر اخبار رسیده به ماد، پس ازاین که ساختمان شرکت سرمایه گذاری دستاوردهای دی توسط مدیرعامل بیمه دی گرفته شد، مدیرعامل دستاوردهای دی اقدام به شکایت نمود.
 
 
درگیری های داخلی در بیمه دی درحالیست که اعتراضات بازنشستگان به عدم پرداخت تعهدات این شرکت نیز باعث مطرح شدن شکایت آنان از این شرکت شده است. افزایش نارضایتی بازنشستگان و بی توجهی مسئولین این شرکت به این نارضایتی ها باعث شد هفته گذشته بخش های مختلف سیما از جمله 20:30 و "سرزده" در گزارشاتی جداگانه از این بی توجهی بیمه دی انتقاد کنند.
 
 
  این اخبار نگران کننده درحالیست که اخیرا یکی از سایت های خبری اعلام کرد بیمه گذاران بزرگ در سال جدید از تمدید قرارداد با بیمه دی صرف نظر کرده اند. شنیده شده رقم این قراردادها قریب به صدها میلیارد ریال بوده و ضریب خسارت برخی از آنها زیر 10 درصد بوده است.

در این شرایط، بی تفاوتی سهامداران و بخصوص بیمه مرکزی نسبت به این نابسامانی ها باعث تعجب و نگرانی شده است. شنیده شده سکوت هیئت مدیره نسبت به این نابسامانی ها، به دلیل برخی اختلاف ها است. برخی منابع آگاه می گویند هیئت مدیره در نظر دارند بلافاصله پس از انتخابات ریاست جمهوری، اقدام به عزل علی حسینی کنند.
 
درباره اغماض بیمه مرکزی نسبت به بیمه دی هم برخی شنیده ها وجود دارد که به زودی درباره آنها اخباری منتشر خواهد شد.
 

منبع:دنیای صنعت

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟