همکاری های راهبردی بانک-بیمه ای با بیمه “ما” گسترش می یابد

مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از برنامه استراتژیک بیمه "ما" :

مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از برنامه استراتژیک شرکت بیمه “ما” گفت:در ساختار سازمانی بانک ملت برنامه استراتژیکی در حال اجراست که جهت همکاری های موفقیت آمیز بانک-بیمه ای حتما در آینده هماهنگی هایی میان این دو شرکت در برنامه های استراتژیکشان صورت خواهد پذیرفت .

به گزارش ریسک نیوز،به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه "ما" در این مراسم  که عصر روز  21 خرداد ماه برگزار شد دکتر دیواندری مدیر  در خصوص برنامه استراتژیک تدوین شده به بیان نکات مهمی پرداخت . وی با ابراز خرسندی از برنامه تدوین شده اظهار داشت : یکی از اثرگذارترین راهکارهای موفقیت برای شرکت های بزرگ دنیا ، تدوین برنامه استراتژیک است که  باید حضور همکاران بیمه "ما" در این مراسم را مغتنم دانست  و بر اهمیت چنین برنامه ای تاکید کرد . به خصوص زمانی که شرکت ها نوپا هستند تدوین برنامه استراتزیک امری  بسیار حیاتی به شمار می آید زیرا شرکت ها زمانیکه بدون برنامه استراتژیک عمل می کنند دچار اشتباهاتی می شوند که جبران و تغییر ان بسیار هزینه بر است .

وی در ادامه اضافه کرد : متدی که بر اساس آن برنامه استراتژیک بیمه "ما" تدوین شده است بر اساس به روز ترین و معتبرترین متدولوژی جهان است . یکی از نکاتی که در هر برنامه استراتژیکی می بایست در نظر گرفته شود این است که این برنامه تا چه حد نشان دهنده  جریان ارزش ساز است .این جریان ارزش ساز  باید بتواند ارزش متفاوت این شرکت با شرکت های رقیب را نشان دهد که خوشبختانه به نظر می رسد برنامه استراتژیک بیمه "ما" به خوبی در برگیرنده این مسئله باشد .

مدیر عامل بانک ملت در خصوص همکاری های بانک و بیمه اظهار داشت: در ساختار سازمانی بانک ملت نیز برنامه استراتژیکی در حال اجراست که جهت همکاری های موفقیت آمیز بانک-بیمه ای حتما در آینده هماهنگی هایی میان این دو شرکت در برنامه های استراتژیکشان صورت خواهد پذیرفت .همچنین حلقه مفقوده صنعت بیمه کشور حرکت به سمت بیمه های زندگی است که یکی از مزیت های در کنار بانک بودن این است که می توان از خدمات بانک-بیمه  به سود هر دو شرکت بهره برد .بانک ملت یکی از معتبر ترین بانک های کشور است که نزدیک به 20 میلیون مشتری  دارد که با همکاری های بیمه "ما" و بانک ملت و با ارائه محصولات متنوع بیمه ای می توان به نقطه مطلوبی در صنعت بیمه کشور رسید . در بانک ملت با پیاده سازی بانکداری جامع که مبنای آن تقسیم بندی مشتریان به حوزه های مختلف است  بخشی نیز برای فعالیت های بیمه ای در نظر گرفته شده است .و انتظار داریم نتایج مثبت فعالیت های بانک –بیمه ای را به زودی مشاهده کنیم .

دکتر علی دیواندری مدیر عامل بانک ملت در پایان با توجه به اهمیت استقرار زیر ساخت های مجازی و IT گفت : یکی از راه های موفقیت فعالیت های مشترک بانک –بیمه ای ، استقرار زیر ساخت های فناوری اطلاعات است .بانک ها و بیمه ها یکی از مهم ترین اعتباراتشان در سطح جهان  ایجاد زیر ساخت های نرم افزار های به روز  و  جامع (IT) است که جرقه آن در برای این شرکت برنامه استراتژیک که امروز رونمایی شد دیده شده است و مایه افتخار است زیرا بخشی از سرمایه سازمانی هر شرکت ساختارهای  (IT)  آن است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  40