پست بانک تندیس و لوح”اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات” را دریافت کرد

پست بانک ایران از سوی برگزارکنندگان اولین همایش و نمایشگاه بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات (ITIEC ۲۰۱۳) به عنوان یکی از واحدهای منتخب کشوری انتخاب و تندیس و لوح ویژه این همایش را دریافت کرد.

به گزارش ریسک نیوزبه نقل از روابط عمومی پست بانک ایران در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری، مدیران و کارشناسان عرصه های فناوری اطلاعات و همچنین میهمانان خارجی فعال این عرصه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد تندیس و لوح مذکور به مهندس اسماعیل عسگری مدیرامور فناوری اطلاعات پست بانک ایران اهداء شد.

همچنین مهندس عسگری پس از دریافت تندیس و لوح مذکور در گفتگوی کوتاهی اظهار داشت: نرم افزارهای پست بانک کاملاً بومی است که توسط کارشناسان زحمتکش و پرتلاش امور فناوری اطلاعات از سال ها قبل طراحی، تولید و بهره برداری شده و این افتخار بزرگی برای این بانک محسوب می شود.
وی افزود: پست بانک ایران درحال حاضر به عنوان یکی از واحدهای فعال و برجسته و همچنین پیشگام در حوزه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه در روستاها و مناطق دوردست کشور است که هیچ بانکی قادر به حضور در این مناطق نیست.

گفتنی است: در همایش مذکور بیش از 20 کشور خارجی حضور داشتند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟