نیمی از صنعت بیمه، دست نخورده باقی مانده است

رییس کل بیمه مرکزی در پایان با اشاره به کارکردهای متعدد صنعت بیمه درجهان، خاطر نشان کرد: شرکت های بیمه که نگاه بین المللی دارند در توسعه کسب و کار خود موفق عمل می کنند و این موضوع رضایت بیمه گران و بیمه گذاران را به دنبال دارد .بیمه مرکزی بدون هیچ محدودیت و قید و شرطی از طرح های مبتکرانه و نوآوری شرکت های بیمه حمایت خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از اکو ویژن ، محمد کریمی رییس کل بیمه مرکزی گفت با اعلام خبر بالا به ایرنا گفت: فعالان صنعت بیمه کشور که هم اکنون رتبه نخست شاخص رشد حق بیمه های تولیدی را در اختیار دارند درشرایطی به خلق این حماسه ها پرداختند که سایه شوم تحریم های بین المللی را بالای سر خود احساس می کردند.

وی ، شرکت های بیمه را به حضور فعال تر در میدان رقابت صنعت بیمه فراخواند و گفت: پس از گذشت چندین دهه از فعالیت شرکت های بیمه، هنوز نیمی از ظرفیت های این صنعت دست نخورده باقی مانده و اهالی خلاق و خوشفکر بیمه ای می توانند با فعال سازی این ظرفیت پنهان، نقطه عطف و تحولی عظیم را در تاریخ این صنعت ایجاد کنند.

کریمی افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه و رشد شاخص های بیمه ای در کشور تنها با همدلی دست اندرکاران این صنعت عملی شده است.

وی تصریح کرد: همزمان با فرهنگ سازی در خصوص همگانی سازی صنعت بیمه و معرفی رشته های متنوع آن از سوی بیمه مرکزی، لازم است شرکت های بیمه نیز با تنوع بخشی به سبدهای بیمه ای خود، مردم را با واقعیت ها، ظرفیت ها و قابلیت های این صنعت آشنا سازند.

رییس کل بیمه مرکزی در پایان با اشاره به کارکردهای متعدد صنعت بیمه درجهان، خاطر نشان کرد: شرکت های بیمه که نگاه بین المللی دارند در توسعه کسب و کار خود موفق عمل می کنند و این موضوع رضایت بیمه گران و بیمه گذاران را به دنبال دارد .

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟