افزایش فروش بیمه عمر در آسیا نیازمند استراتژی جدید است

پتانسیل های فراوانی برای رشد بیمه عمر در بزرگترین قاره جهان وجود دارد و بیمه گران برای استفاده از این شرایط باید استراتژی های بادقتی را برنامه ریزی و اجرا کنند.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از بیزینس اینشورنس، در آخرین تحقیقات انجام شده توسط دو بیمه گر بزرگ و پیشرو آسیایی آمده است که هم اکنون می توان میزان فروش بیمه عمر در آسیا را چند برابر کرد اما برای رسیدن به چنین هدفی بیمه گران باید استراتژی های نوینی را به کار ببندند تا بتواند از فواید پتانسیل های موجود بهترین بهره را ببرند.

جمعیت انبوه بیمه نشده در آسیا تنها تضمین برای رشد این بخش در صنعت بیمه نیست و این رشد در صورتی محقق می شود که شرایط به درستی مدیریت شود و بیمه گران با توجه به سود کمتر، به سرمایه گذاری های اصولی روی بیاورند.

این تحقیق که بخشی از آن در سمینار سالانه بین المللی "بیمه اجتماعی" در سئول ارائه شده است، همچنین بر این نکته تاکید می کند که تمرکز بر رشد دارایی ها لزوما به افزایش سود منجر نمی شود. صنعت بیمه عمر در حال رشد است اما در چنین شرایطی نباید مدیریت ریسک را فراموش کرد.

"مارک توکر" مدیر اجرایی و رئیس شرکت "ای آی ای" در هنگ کنگ، در این سمینار گفت: پتانسیل موجود مبنی بر افزایش فروش بیمه عمر در آسیا، فرصت مهمی را در اختیار بیمه گران قرار می دهد.

او ادامه داد: مدیران آسیایی باید توجه کنند که جمعیت گسترده در آسیا به تنهایی نمی تواند میزان فروش بیمه عمر را در این قاره بالا ببرد. در این مسیر سرمایه گذاری های اقتصادی و ایجاد ضرورت فردی نیز بسیار حاذ اهمیت است.

این کارشناس صنعت بیمه در ادامه افزود: آمارهای موجود نشان می دهد که درآمدها در طول یک سال حداقل 10 هزار دلار افزایش می یابد و این در حالی است که بخش اعظم جمعیت در قاره آسیا هنوز از چنین پوشش های برخوردار نیستند.

"چانگ_جی شین" رئیس شرکت بیمه عمر "کیوبو" در سئول، نیز در اینباره گفت: چشم انداز رشد بخش بیمه عمر در کره جنوبی روند نزولی به خود گرفته است در حالی که بازار به سمت بلوغ در حرکت است. شرکت های کره جنوبی در این بازار بالغ با خطرات زیادی مواجه هستند؛ خطراتی که دارایی های آنان را تهدید می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

47  −    =  46