پیش‌بینی کاهش سود هر سهم بیمه آسیا

شرکت اصل چهل و چهاری بیمه آسیا پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲ را با سرمایه ۴۵۵ میلیارد ریالی در اسفند ۹۱ و فروردین ۹۲ (حسابرسی‌شده) مبلغ ۴۱۰ ریال و در ۲۹ فروردین ۹۲ با سرمایه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی مبلغ ۸۱ ریال اعلام کرده است.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از اخبار بانک، مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده ۲۰ فروردین ۹۲ سرمایه شرکت از مبلغ ۴۵۵ میلیارد ریال به مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت افزایش یافت. 

این در حالی است که شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱ را با سرمایه ۴۵۵ میلیارد ریالی در فروردین، اردیبهشت، مرداد و آبان ۹۱ مبلغ ۳۰۱ ریال و در بهمن ۹۱ مبلغ ۳۰۸ ریال و با سرمایه جدید در فروردین ۹۲ مبلغ ۶۱ اعلام کرده بود که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده مبلغ ۶۷ ریال و صورتهای مالی حسابرسی شده مبلغ ۶۵ محقق کرد. 

به گزارش ایسنا، ۱۰ درصد از سهام شرکت اصل چهل و چهاری بیمه آسیا به عنوان دومین شرکت بیمه‌ای در روز دوم دی ماه سال ۸۸ درصد در بورس عرضه شد و با قیمت ۱۴۸ تومان به فروش رسید. 

این شرکت بعد از چهار سال حضور در بورس تهران به زیر قیمت اسمی رسیده و نماد آن در بورس با قیمت ۶۴ تومان به دلیل برگزاری مجمع عادی سالانه از چهارم تیر ماه ۹۲ متوقف است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

81  +    =  85