رشد ۳۵ درصدی بیمه های پایه و تکمیلی مدجویان سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور، از رشد ۳۵ درصدی بیمه های پایه و تکمیلی مددجویان این سازمان خبر داد. برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی، در حال حاضر۳۱ صندوق بیمه منطبق با معیارهای استاندارد سلامت نهادینه شده است.

به گزارش ریسک نیوز،همایون هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به پوشش بیمه پایه برای 740 هزار خانوار و بیمه تکمیلی برای 450 هزار خانوار گفت: امسال، 20میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی و 90 میلیارد تومان برای بیمه پایه مددجویان سازمان اختصاص یافته است. 

وی با اشاره به تنوع خدمات و افزایش افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی افزود: هم اکنون 13 هزار خانوار در بخش بیمه خویش فرما و کارفرمایی، 15هزار خانوار در بخش بیمه مددجویان اشتغال یافته، 55 هزار خانوار در بخش بیمه زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایر، 30 هزار نفر بیمه کارکنان مهدهای کودک و 40 هزار خانوار در بخش بیمه کارکنان مراکز غیر دولتی از خدمات بیمه سازمان بهزیستی بهره مند هستند.

هاشمی گفت: برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی، در حال حاضر31 صندوق بیمه منطبق با معیارهای استاندارد سلامت نهادینه شده است. 

وی افزایش سقف پرداخت های درمانی در خدمات پاراکلینیکی و توانبخشی را از دیگر خدمات حمایتی بهزیستی برشمرد و افزود: هم اکنون، بخشی از هزینه های بستری بیماران اعصاب و روان، هزینه های توانبخشی، دندانپزشکی و معلولیت های ناشی ازبیماری ام اس پرداخت می شود. 

هاشمی، جبران هزینه های درمانی از کار افتادگان و خدمات آزمایشگاهی را از دیگر خدمات حمایتی سازمان بهزیستی بیان کرد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟