سیاست مدیریتی بیمه مرکزی در دولت جدید ادامه یابد

مدیریت بیمه مرکزی در سال‌های اخیر به‌خوبی توانست صنعت بیمه را در مسیر رشد قرار دهد. این سیاست مدیریتی باید در دولت جدید نیز ادامه یابد. صنعت بیمه می‌تواند کمبود بودجه دولت را در زمان بحران اقتصادی پوشش دهد و این امر با جذب حداکثری مردم تحقق خواهد یافت.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، ابراهیم نکو نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: صنعت بیمه چند سالی است که در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است و می‌توان به بیمه مرکزی و صنعت بیمه کشور نمره قبولی داد؛ ولی تا نمره عالی و ایده‌آل‌های جهانی هنوز فاصله وجود دارد و باید با تلاش مدیران این صنعت، مسیر توسعه و تعالی به‌سرعت طی شود.
وی افزود: ایجاد شبکه سراسری بیمه در کل کشور و تحت پوشش قرار گرفتن همه مردم در چتر حمایتی بیمه، ایده‌آل‌هایی است که باید صنعت بیمه به آن دست یابد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: به دلیل ضعف بافت فرهنگی کشور در زمینه بیمه، متاسفانه هنوز بسیاری از مردم با توانایی های بیمه آشنا نیستند و فرهنگ‌سازی خوب در حوزه بیمه، می تواند به جذب مردم کمک کند.
نکو تصریح کرد: صنعت بیمه می‌تواند کمبود بودجه دولت را در زمان بحران اقتصادی پوشش دهد و این امر با جذب حداکثری مردم تحقق خواهد یافت.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟