رشد 40 درصدی حق بیمه تولیدی بیمه معلم

در مجمع عمومی عادی سالانه اعلام شد:

مدیرعامل بیمه معلم حق بیمه تولیدی این شرکت در سال مالی 91 را مبلغ 2174میلیارد ریال بابت صدور بیش از 745 هزار فقره بیمه‌نامه اعلام کرد و گفت: این پرتفوی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 40درصدی برخوردار بوده که 10درصد بیش از برنامه پیش‌بینی شده شرکت است.

به گزارش ریسک نیوز،مجمع عمومی عادی سالانه بیمه معلم با حضور  ۱۰۰ درصد صاحبان سهام درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت برگزارشد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۹۱ به تصویب مجمع عمومی رسید.

مجمع  عمومی بیمه   معلم  به ریاست مجتبی گلشنی  برگزار شد و  محمد اسماعیل نبیئی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری کشتیرانی ج اا وجلال قاسمی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان به عنوان ناظر و محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل شرکت بیمه معلم به عنوان منشی وی را دربرگزاری مجمع همراهی کردند.مجمع عمومی روزنامه‌ «دنیای اقتصاد» را به منظور درج آگهی، به‌عنوان روزنامه شرکت و موسسه حسابرسی فاطر را  به عنوان حسابرس و بازرس اصلی  انتخاب نمود. گزارش هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه توسط محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم ارائه شد و ایشان به سوالات سهامداران حاضر در جلسه پاسخ دادند.

خلاصه عملکردبیمه معلم درسال مالی 91

مدیرعامل بیمه معلم گزارش هیات مدیره به مجمع را با دستاوردهای سال‌های قبل آغاز کرد و گفت: بیمه معلم اولین شرکت بیمه خصوصی پس از انقلاب و اولین شرکت فعال در زمینه بیمه‌های اعتباری و صادرات کالا است.

تحسیری حق بیمه تولیدی بیمه معلم در سال مالی 91 را مبلغ 2174میلیارد ریال بابت صدور بیش از 745 هزار فقره بیمه‌نامه اعلام کرد و گفت: این پرتفوی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 40درصدی برخوردار بوده که 10درصد بیش از برنامه پیش‌بینی شده شرکت است. این در حالی است که با پرداخت 1291 میلیارد ریال خسارت طی 162هزار پرونده خسارت، ضمن تامین رضایت بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان با کاهش ضریب خسارت 25درصدی درسال1391 مواجه بوده است.

به گفته مدیرعامل بیمه معلم سهم رشته‌هایی چون بیمه مسوولیت، عمر، هواپیما و بدنه اتومبیل در پرتفوی این شرکت نسبت به سایر رشته‌ها از رشد بیشتری برخوردار می‌باشد.بیمه معلم ضمن شفاف‌سازی حساب‌های مالی خود در سال 1391 نسبت به اصلاح ساختار مالی اقدام نموده به نحوی که ضمن اصلاح سبد پرتفوی و ضریب خسارت، مسیر توسعه خود را ادامه داده است.محمد ابراهیم تحسیری در نهایت در خصوص وضعیت نیروی انسانی بیمه معلم بیان نمود: نقش موثرنیروی انسانی به عنوان کلیدی ترین عنصرسازمانی درانجام ماموریت‌ها انکارناپدیر است و بیمه معلم در سال 91 با اصلاح ساختار نیروی انسانی از لحاظ کیفی و کمی، در حال حاضر دارای 569 پرسنل است.

مدیر عامل بیمه معلم کسب برترین‌های روابط عمومی صنعت بیمه کشور را حضور موثر در عرصه تبلیغات با در نظر گرفتن برنامه‌های فروش محصولات و تقویت حوزه ارتباط با مشتری با بهره‌گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات عنوان نمود.

مجمع عمومی عادی سالانه بیمه معلم با حضور  100 درصد صاحبان سهام درسالن اجتماعات ساختمان مرکزی این شرکت برگزارشد و صورت‌های مالی منتهی به 30 اسفند سال 91 به تصویب مجمع عمومی رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  2  =  8