برای دومین سال متوالی بیمه ایران درارتباط با رسانه ها برتر شد

روابط عمومی بیمه ایران برای دومین سال متوالی رتبه برتر رشته ارتباط با رسانه ها را از سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کسب کرد.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از

روابط عمومی بیمه ایران؛درهمین راستا و درجریان برگزاری بیستمین همایش ملی بیمه و توسعه که با عنوان نظارت مطلوب برصنعت بیمه و فعالیت های بیمه گری درمرکز همایش های برج میلاد برگزارشد مسوولان دبیرخانه جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه با اهدای لوح و هدایایی از روابط عمومی بیمه ایران قدردانی کردند.
دراین لوح آمده است:صنعت بیمه درغیاب فرهنگسازان و دلسوزان عرصه ی روابط عمومی و رسانه ها،‌صنعتی خاموش و بی صداست.
دبیرخانه سومین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرده است:بی شک در سکوت و بی خبری یادها کمرنگ تر خواهد شد درهمین راستا ابتکار،خلاقیت،تلاش های بی شائبه و فعالیت های دلسوزانه روابط عمومی بیمه ایران درحوزه تعمیم بیمه شایسته تقدیر و تحسین است.
این دبیرخانه درخاتمه آورده است:ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه کسب رتبه برتر رشت ارتباط با رسانه ها را تبریک گفته و ادامه توفیقات را خواستاریم.
روابط عمومی بیمه ایران در طول سال گذشته با تعاملی مناسب با نمایندگان خبری رسانه های تاثیر گذار ارتباط آنان را با مجموعه بیمه ایران افزایش داده و از این طریق درتوسعه فرهنگ بیمه ای کشور نقش بسزایی داشته است.
همچنین این روابط عمومی با تهیه و تولید تازه ترین اخبار شرکت سهامی بیمه ایران و ارسال آن برای رسانه ها آنان را درجریان اتفاقات جاری تنها شرکت دولتی بیمه ای کشور قرارداده است.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟