بازدید اعضای هیات مدیره بانک اقتصادنوین از دفتر بانکداری شرکتی مرکز

با هدف آشنایی اعضای هیات مدیره با خدمات بانکداری شرکتی، نایب رئیس و دو عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین به همراه معاونین بانکداری شرکتی و اداری و پشتیبانی این بانک از دفتر مرکز بانکداری شرکتی دیدار و با همکاران این دفتر گفت‌وگو کردند.

به گزارش ریسک نیوز، از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این دیدار اعضای هیات مدیره از جزییات ارایه خدمت به مشتریان در معاونت و دفاتر بانکداری شرکتی مطلع شدند.

مجتبی فهیم هاشمی نایب رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین در این دیدار با اشاره به لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان در این بانک گفت: بسترهای لازم برای ارایه خدمات مطلوب در بانک اقتصادنوین فراهم شده است که تخصصی‌ سازی خدمات از جمله این اقدامات است.

وی افزود: راه‌اندازی دفاتر شرکتی با هدف ارایه خدمت به مشتریان بزرگ شکل گرفت و امروز خوشبختانه تعدادی زیادی از شرکت‌های تحت پوشش خدمات این دفاتر قرار دارند.

ناصر صنعتی‌نژاد عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز در مراسم بازدید از دفتر بانکداری شرکتی مرکز با تاکید بر اهمیت آموزش در ارایه خدمات مطلوب به مشتریان گفت: با توجه به اینکه رویکرد ارایه خدمات تخصصی در بانک حاکم است و کیفیت در این خدمات نقش اساسی ایفا می‌‌کند لذا لازم است برگزاری دوره‌های آموزشی همکاران فعال در این بخش‌ها بیش از سایر واحدهای بانک مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به لزوم تعامل مدیران حساب دفاتر بانکداری شرکتی با شعب بانک اشاره کرد و گفت: این تعامل زمینه‌ساز ارایه خدمات مناسب‌تر به مشتریان خواهد بود.

اصغر عارفی دیگر عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: با راه‌اندازی دفاتر بانکداری شرکتی زمینه لازم برای ارایه به موقع خدمات به مشتریان فراهم شده، در چنین شرایطی باید تلاش شود تا خدمات مورد نیاز مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت در اختیار ایشان قرار گیرد.

مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین نیز در مراسم بازدید اعضای هیات مدیره از دفتر بانکداری شرکتی مرکز از گسترش این خدمات در سایر استان‌ها خبر داد و گفت: به همین منظور به زودی مدیران حساب دفاتر بانکداری شرکتی به پنج مرکز استان بزرگ اعزام خواهند شد تا نسبت به معرفی و ارایه این خدمات به شرکت‌های فعال در این استان‌ها اقدام کنند.

پیش از این حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز از دفتر بانکداری شرکتی مرکز بازدید کرده بود.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟