اجرای طرح بیمه پیشگیری در کشور

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح بیمه پیشگیری خبر داد و گفت: قرار است این طرح با همکاری سازمان‌های بیمه‌گر در سطح کشور اجرا شود.

به گزارش ریسک نیوز، به نقل از فارس مجید رضازاده با اشاره به اینکه هم اکنون تعامل خوبی با ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود دارد اظهار داشت: از قبل نیز این تعامل وجود داشت اما در حال حاضر و با توجه به تغییرات و جابجایی‌های صورت گرفته این تعامل و همکاری افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در چند ماهه اخیر همکاری‌های خوبی بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی در خصوص مسائلی چون درمان و پیشگیری اعتیاد صورت گرفته است.

رضازاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تأکید رئیس سازمان بهزیستی کشور بیش از 50 درصد از بودجه پیشگیری و درمان اعتیاد به استان‌ها ابلاغ شده است که امیدواریم تا پایان سال مابقی اعتبارات نیز در اختیار بهزیستی استان‌ها قرار گیرد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در حال حاضر با سازمان‌های بیمه‌گر جهت اجرای طرح بیمه پیشگیری در حال تعامل و رایزنی هستیم که امیدواریم طرح بیمه پیشگیری در سطح کشور اجرا شود.

وی گفت: قطعاً هزینه‌های پیشگیری کمتر از هزینه‌های درمان است و در این زمینه سازمان بهزیستی اجرای طرح بیمه پیشگیری را در بخش‌های مختلف به سازمان‌های بیمه‌گر پیشنهاد داده است.

رضازاده خاطرنشان کرد: مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی در بخش‌های مختلف از جمله پیشگیری از معلولیت‌ها، پیشگیری و درمان و کاهش اعتیاد، مشاور خدمات روانشناختی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین کنترل و کمیته پیشگیری از ایدز فعالیت می‌کند.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟